dit gebeurde er toen de Strat de Sg verkrachte.. er kwam een gedrocht uit..:makeup:
gatsie wat een lelijke gitaar..
ik had wel wat meer verwacht van Gibson..:(
Printable View
dit gebeurde er toen de Strat de Sg verkrachte.. er kwam een gedrocht uit..:makeup:
gatsie wat een lelijke gitaar..
ik had wel wat meer verwacht van Gibson..:(
Dit bevestigd mijn ideeën dat Gibson, op sommige SG en ES-335 modellen na, enorm lelijke gitaren bouwt.
ik vind hem zo al een stuk gafer:rockon:
http://img10.imageshack.us/img10/7277/hoteye.jpg
Ik vind m echt vet bruut, maar ze moeten er "gewone" pupcovers op doen of helemaal geen, en een "gewone" slagplaat niet zo'n idioot dubbelding.
We moeten niet vergeten dat de populariteit en uitstraling van Gibson mede te danken is aan een groot aantal extreme modellen, waarvan de vroegste voorbeelden, ook nu nog een grote aantrekkingskracht heeft en een inspiratiebron zijn voor veel gelijksoortige modellen van andere merken.
In dat opzicht is het niet meer dan logisch dat ze 'durf' en eigenzinnigheid als een stuk erfgoed beschouwen.
Aan de andere kant, tijden zijn veranderd. Vroeger was de keus veel beperkter. Nu voegt het maar bar weinig toe aan het huidige aanbod.
Sorry, Nee...Bij deze Gibbie voel ik hem gewoon niet. Blegh.:soinnocent:
Slagplaat eraf, mat zwart. Blackouts erin mjah dan zie ik het wel zitten inderdaad:blast:
Klinkt als...
http://www.synergystore.com/media/im...VIPER-2005.jpg
Een april is toch al lang voorbij? :dontgeti:
Doe mij de SG Diablo maar, dat was een beter experiment. Maar zonder slagplaat en die vreemde pickups oogt de oog-gitaar al een stuk beter.
Zeker, de Flying V en de Explorer waren niet vanaf het begin al een groot succes.
En deze nieuwe gitaren van Gibson zijn ook geen echte productiemodellen.
Er worden er maar 350 gemaakt, dan mag het ook zeker iets aparts zijn, zie ook de 'airstream' en de 'USA map' die in de limited runs van Epiphone zaten.
Edit: bovenstaande betekent niet dat ik het mooi vind, dat staat er los van.
Zonde van die pick ups en slagplaat maar opzich zouden ze er best een leuk gitaartje van kunnen maken als ze wat cosmetische aanpassingen zouden doen...
Ik vind em fn baas, doet me erg veel denken aan een Aria Thor sound model!!
http://www.vintagesilvertones.com/gu...ro_2-ts600.jpg
qua vorm dan, maak die body zwart, 2 chromen hb's erop, slagplaatje weg en ik zou m best doen!!
Ik vind hem best wel mooi ! Is idd weer eens wat nieuws :P
ik vind de nek gatlelijk omdat der geen inleg is, want daar konden ze juist iets speciaals mee doen, en die nek lijkt me zo dik net een flamengo gitaar :noob:
Dit is toch zo'n gitaar uit zo'n Wii Guitar Hero pakket?
Ik ben het helemaal met je eens...!!! Wat een vreselijke slagplaat. Yech...!!!! En voor mij hoeft die rode headstock eigenlijk ook niet, maar dat vind ik bij geen enkele gitaar mooi.
Gr. C.
BTW: Spirit: deze GuitarHero Gibson is pas mooi !!! van mijn zoons !! (-;
Een echte Gibson !! En let even op de profi stander (-;
http://i681.photobucket.com/albums/v...Guitarhero.jpg
BUMP!!!!
http://www.thomann.de/nl/gibson_eye_...d_run_2009.htm
vond ik wel nuttig om te melden. 1099 euros+verzendkosten+wachten, dan heb je hem.
Had hem wel duurder verwacht
Tanx.
Zien we nog een keer dat lelijke ding.
Inderdaad, de body heeft iets StratoSG, en dat bevalt me wel.
Ik zou wel de elementen meteen vervangen, of toch zeker de covers, de slagplaat bovenaf weghalen en trapzoids (of hoe noem je die dingen) inleggen.
Dan zou het nog een mooi ding zijn.
(Het doet me trouwens op de een of andere manier aan die gitaar van Jack White denken...)
Ik vind het een slimme zet van Gibson.
maak van allerlei studiemodellen een kleine productieoplage en wacht dan rustig her en der de recensies en ervaringen af.
let maar op, komend jaar zien we nog wel een paar van die "gedurfde" modellen voorbij komen en op den duur komt er eentje blijvend in productie en dat is degene die het meest positief ontvangen wordt.
slimme marketing, scheelt je een hoop marktresearch kosten.
En gibson moet wel en wil wel, ze steken het niet onder stoelen of banken om de concurrentiestrijd aan te gaan, denk maar eens aan de goedkopere LP Studio's,melodymakers etc. ze willen zich gewoon vestigen in de top van de middenklasse (E 800,00-E1200,00) en daarin moeten onder andere concurreren met Fender, Jackson, ESP, BC RICH en Ibanez en het is dus niet verwonderlijk dat ze met die stijl gitaren komen
en mijn mening: ik vind het model niet verkeerd en in het zwart vond ik hem mooi
Het ding zou goed passen bij mijn huidige Mario di Snario outfit. :D
Ik vind m absoluut niet lelijk. mooi is een ander woord, maar lelijk vind ik m zeker niet. en die elementkapjes doet een beetje denken aan een 80's fender bullet (die heb ik ook weleens met humbuckers gezien als ik t me goed herinner)
;)nehoor gewoon door de mensen van gibson
Om te zien: om je kapot te lachen!!
Matching headstock vind ik sowieso een enorme afknapper. En dan die matching HB's :seriousf:
Geen inlay op de toets vind ik ook ietwat cheap lijken.
MISSCHIEN, lijkt zp'n ding nog wel wat als je echt zwaar aan het spelen bent op een gigantisch podium. Dan zou de slagplaat misschien toch wel wat toevoegen.
Van Meekeren
Grappig dat het ontbreken van position markers op de toets van een electrische gitaar, bij veel mensen het gevoel op schijnt te roepen van iets wat hoort bij een gitaar uit een lagere prijsklasse, terwijl het bij de duurdere edelbassen en acoustische gitaren vaak juist een teken is dat het instrument bedoeld is voor de serieuze muzikant (die ook zonder schijnen te kunnen).
Persoonlijk hou ik juist van een sobere aanpak. Het liefst zie ik kleine dots (ik heb ze namelijk wel nodig). Of het moet het andere uiterste zijn, zoals de White Falcon, dat vind ik dan ook wel weer erg smakelijk.
Dit gezegd hebbende, denk ik dat deze gitaar qua uitstraling ergens in het midden zweeft. Alsof ze bij Gibson geen duidelijke stelling hebben durven nemen. De gitaar oogt niet sober, maar het is ook geen patser.
En verder zal het me aan de kringspier oxideren.