Doe mij ook maar een exemplaar van de kalender. (gitaar doe ik wel nadat ik de staatsloterij heb gewonnen..;) )
Printable View
Doe mij ook maar een exemplaar van de kalender. (gitaar doe ik wel nadat ik de staatsloterij heb gewonnen..;) )
Bij deze ook graag ee nmaand-kalender of verjaardagskalender. Het liefst met de thinking bas op februari :)
Ikke ook kalendel bij!!
+1 voor een kalender (met (semi-) naaktmodellen en de Supreme Tux op juli)
smeerlapkes :)
maar als ik tijd heb, doe ik het mss wel, en dan gaat die blote wijven kalender de vuilbak in en hangt ge deze op !
Edit: daar, slokkop kakihara wil èn Guttlins èn blote wijven ... nog andere wensen? :)
Uit mezelf zou ik het niet durven aanbieden, maar nu je het toch vraagt ..... Ik ondersteun de wens, c.q. het idee, van Kakihara.
Ik wil dan ook graag behulpzaam zijn met het selecteren van de juiste modellen en het verzorgen van de juiste opstellingen, locaties etc. etc. zodat jij je uitsluitend hebt te bekommeren om de gitaren en geen gezeur van de dames aan je hoofd hebt :soinnocent:
hola, nog 1 intekening graag voor de kalender. (2010?)
wat vrouwen en gitaren betreft is dit voor mij de ideale combinatie:
http://img36.imageshack.us/img36/558/teenar.jpg
maak er een verjaardags kalender van en ook deze word tijdloos. ;-)
eh voilà
de kans dat dit door velen niet gesmaakt zal worden, lijkt me tamelijk groot :) maar dit is mijn Guttlin twist aan de Harmony H44, die ik zo graag wil bouwen (maar krijg het niet over mijn hart er een echt na te bouwen).
ik word op een of andere manier rustig van dit model met female skirt silhouette ...
enfin, eerst wat incubatietijd nodig, ik hang dat ontwerp op, en als ik het na twee weken niks meer vind: bin bound :)
http://i158.photobucket.com/albums/t...NYGUTTLIN5.jpg
Ik vind het een opmerkelijk ontwerp. Radicaal en toch mild. Mijn eerste gedachte was: de body valt gedeeltelijk buiten het kader. Maar vervolgens gedachten aan (maar geen echte vergelijking met) de gitaar van Bo Diddley, de Billy-Bo van Gretsch en klassieke gitaren.
Als je de output aan de zijkant maakt en de achterste strap pin aan de achterkant heb je in ieder geval een gitaar die nooit meer omvalt als je 'm neerzet ;)
Heeft volgens mij wel potentie :ok:
Je zet 'm wel makkelijk ergens tegenaan zo :D
(edit: zoals aaron net zei dus:D)
Ik moet zeggen dat hij een beetje de 'schwung' mist van de andere Guttlin modellen, een beetje 'vlak' zeg maar :soinnocent:
Ik vind hem nog wel iets hebben barno, je ziet duidelijk de stukken harmony en de stukken guttlin er in. Ik vind alleen de hoeken onderaan nog iets te scherp, maar dat is natuurlijk geheel aan jou om te bepalen. ze zal in ieder geval inderdaad gemakkelijk zijn om weg te zetten. Wordt het eentje om slide op te spelen (die harmony's worden daar toch vrij veel voor gebruikt dacht ik)
een Guttlin zie ik er zelf niet echt in Al is het wel zo dat iedereen opmerkt dat deze gitaar goed zou blijven rechtstaan, terwijl dat ook zo is met de Thin King, die ook recht blijft staan op zichzelf :)
at aaron: "radicaal en mild" kan ik me helemaal in vinden qua beschrijving
at bram: hij is idd niet zo swingend :mijn bedoeling is meer iets te maken dat wat opvalt en een min of meer uniek kenmerk heeft
at Oigun: go get yourself some, it iz time :)
Barno, wordt hij (zij) niet wat lichtvoetiger als je voor het female skirt model uitgaat van een kokerrokje, zodat ze naar onderen wat smaller wordt? Nu zijn de 'lower bouts' parallel, wat 'm wat log maakt in mijn ogen.
En een staartstuk a la jazzbak, wordt het daar te suggestief van, of voegt het wat toe aan de suggestie?
dat staartstuk was het eerste waar ik aan dacht. Dat zou echt te gek zijn ha ha.
Heel vreemd vraagje Barno waar geen idee om een Guttlin elektro-mandoliene te maken?
at rijsberman: funny nwat jij zegt (het "rokje" meer kokket maken) had ik ook gedaan. vond de rechtere "lompere" versie mss net iets meer out of the box.
http://i158.photobucket.com/albums/t...NYGUTTLIN6.jpg
staartstuk: had ik ook aan gedacht, alleen had ik nog niet de nochtans voor de hand liggende associatie gemaakt :)
at Saf
ik heb hier wel ergens een Guttlin ukele op mijn pc staan, maar geloof niet dat dat iets is voor publicatie, ik ga het es zoeken
Ik vind haar beter zo, met net een beetje verloop. :ok:
Out of the box genoeg ook. Je kunt ook té graag willen...
printscreentje van foto supreme tux, rare gitaren doen het goed op review websites. de cigarbox eronder is trouwens fantastisch.
http://i158.photobucket.com/albums/t...l2009kopie.jpg
Klasse! Ik had eerder ook al een dergelijk idee, back to the roots! (de eerste elektrische gitaren hebben meer weg van een mandoline dan van de grotere Spaanse broer)
Op datzelfde punt: had ooit ook een keer een idee voor een hollow body Warlock model, nooit helemaal los kunnen laten :)
nog wat zitten photoshoppen. Ik heb een zwak voor pinstripes. de gretschkenners zullen wel weten waar ik voor deze de mosterd haalde ...
wil het ooit ook es gaan doen, eerst op zoek naar de juiste penseeltjes
http://i158.photobucket.com/albums/t...ripeskopie.jpg
pinstriping das echt super! Heb nog een dearmond jetstar bas staan een zwarte die schreeuwd ook al een hele tijd om vette pinstripes. Weet alleen niemand die dat goed kan zetten.
Goeie naam ook weer haha.
hey saf, ja pinstripes, toch de fifties style, rule. Het is wel moeilijk heb ik al door. Ben al even aan oefenen met potlood, begint wel te lukken maar met penseel lijkt het me echt een all or nothing discipline.
Het is dat echte ambacht handwerk dat me ook zo aanspreekt. Op die flashy Gretschen met pinstripes zie je goed dat het echt handwerk is.
Mijn excuses :)
Het vergt blijkbaar een bijzonder vaste hand : filmpje
dat is em nou net. Die verfmallen kan ik op het werk wel snijden maar dat is dan weer echt net niet.
Ik heb totaal geen vast hand dus met penseeltje zelf kan ik vergeten. De Dearmond Jetstar bas leend zich briljant voor pinstriping. Moet eens met wat hotrod jonge s gaan babbelen denk ik.
yep, the real stuff in dat filmpje
wel zaak van geen niesbui te krijgen tijdens het pinstripen, lijkt me een adem inhouden werkje, ik ga het toch es proberen, maar niet met blauw en oranje zoals de hotrodders :)
heb trouwens al veel van die filmkes bekeken maar wat ik wil weten, heb ik nog niet gezien: wat doen ze als het foutgaat ? ... :)
Lijkt me dat de verfhand 'gestuurd' wordt door de andere hand. Dus vergt het twee vaste handen. Veel oefenen lijkt me de boodschap ...