Ben ook bij de gelukkigen voor 1 maart, besteld via internet dan nog !:D
Printable View
Ben ook bij de gelukkigen voor 1 maart, besteld via internet dan nog !:D
Kaarten alleen via livenation te verkrijgen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door happynjitram
Vanaf 10.00 a.s. zaterdag.
Dus niet bij free record of postkantoor.
Maar er staat toch ook de grotere free record shops bij ?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellsbellsnl
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NightFox
ja dat staat er, en mijn vader heeft de free record shop in venlo en venray gebeld en ze hebben allebei zaterdag om 10 uur ac/dc kaartjes..
Ik snap niet dat iedereen het hier zo groot mogelijk wil hebben. Hoe kleiner hoe dichter je erop staat niet? Afgezien van dat het lastiger wordt om een kaart te verkrijgen indien kleiner zie ik geen voordeel in die grote happenings.
net te horen gekregen dat het niet via de postkantoren gaat.. en je op internet maximaal 2 kaartjes kunt bestellen
Dus geen free record shop?
nee helaas niet,
en maximaal 2 kaartjes per keer is omdat ac/dc dit zelf wil.. mede omdat ik canada alle kaartjes binnen 4 minuten verkocht waren en allemaal op internet stonden.
Waar staat dit nou dan?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun
Kan het niet vinden als het zo is dan ga ik zaterdag naar Nijmegen toe om daar kaarten te halen bij de Free record shop.
free record shop had het fout vandaag nog is gebeld zoals ik hier boven al gemeld heb.. ze zijn niet te verkrijgen bij free record shop alleen via internet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mikeyaxeman
ik ga morgen om 10:00 op de pc ziten om meteen 2 kaartjes te bestellen, ga samen met mn vader dus dat word wel gaaf, eerste en misschien wel laatste x dat ik acdc in mn leven zie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
Je bedoelt overmorgen?
Shitzooi!Citaat:
Vind het echt niet leuk zo je kan denk ik wel fluiten naar je kaarten het is ter voorkoming van zwartehandel maar het wordt er echt niet leuker op voor de fans op deze manier (tja je voorkomt woekerprijzen via de zwartehandel that´s it...) :(
Maar hopen dat ze extra gigs inplannen, Goffert van de zomer of zo met een paar leuke bands in het voorprogramma met als hoofdact AC-DC.
Zou mooi zijn...
Ja ik heb echt precies het zelfde... :hippie: :rockon:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
overmorgen bedoel je ?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NightFox
Ja ik heb gewoon precies dezelfde situatie. Voor eerste en miss laatste keer naar een acdc concert met mn pa.Citaat:
Daar heb je een punt maar het zou toch leuk zijn dat iedereen een kans krijgt om de band te zien.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
GVD, wat een kutsite is die ticketmaster.nl. Kan iemand me vertalen welke betaalmethodes er zijn? Als ik tickets probeer te bestellen staat er alleen als betaal methode TWYP. Dat is een afkorting van the way you pay. Maar waar kan ik dan mijn manier aanklikken? Want als ik verder wil staat er dat mijn rekening belast wordt, terwijl ze mijn rekeningnummer niet eens weten.
Godverdomme, vul ik alles in binnen één minuut...
Uw aanvraag is verlopen. U wordt verzocht de transactie binnen de gestelde tijd voltooien.
Hoerenzooi, dat doe ik toch. Verdomme. Het is echt niet leuk die grote concerten. Ik wil ze echt graag zien, en ik ga er ook heen. Maar hoe het allemaal gaat, duur, veel te veel moeite en allemaal gezeik. Geef me gewoon mijn rockshow. Damn.
Moet ik nou morgen via Ticketmaster bestellen of via Livenation? Welke rang moet ik hebben of maakt dat niet uit. Stoelen zijn er hopelijk niet?
RANG 1: Staanplaatsen
RANG 2: Ac TM Aj, Dc TM Dj
RANG 3: Ab,Db, Ak, Dk Bc TM Bi, Cc TM Ci
RANG 4: Aa, Da, Al TM An, Dl TM Dn,Bb,Cb,
Bj TM Bm, Cj TM Cm
RANG 6: Staanplaatsen 1e ring
VAK Am,An,Dm,Dn,Bm,Cm MOG. BEPERKT ZICHT
Ik wil het liefst net als iedereen helemaal vooraan.
Je moet eerste rang hebben, dat zijn de staanplaatsen. Ik snap er geen fuck van en niemand schijnt het me uit te kunnen leggen. Ik haal me kaartjes altijd bij het postkantoor. Ik heb nu een account bij ticketmaster en bij livenation, maar ik weet niet wat ik er mee moet.
Citaat:
Okee dankje. Verder snap ik er dus ook geen reet van. Welke van de twee is het nou? Livenation verwijst weer naar Ticketmaster door. Verdomme, help!! Ik moet die ausie's zien hoor, ik ben d'r bij.Citaat:
Bij ticketmaster staat wel een hokje waar je morgen de kaarten kan kopen, probeer het maar bij een ander evenement. Maar er staat nergens uitgelegd hoe ik kan betalen
Ik ga het ook proberen... Maar zo te horen gooi ik om 10.05 m'n laptop uit het raam. Ik haal m'n kaartjes ook liever bij een mens.
Citaat:
wij betalen altijd met ideal of hoe dat ook moet heten
en hier een plattegrond
http://www.pepetickets.nl/sites/pepe...-standaard.jpg
Wat handig zeg dat je het ook van achter het podium kunt bekijken. Daar zul je genieten!
Citaat:
:seriousf:
Citaat:
wij betalen altijd met ideal of hoe dat ook moet heten
Maar waar kan je dat selecteren? Ik kan alleen TWYP selecteren.
Ik ga het ook proberen, ik heb iig de zekerheid dat ik tickets heb voor dusseldorf maar zou ze hel graag in de "intimiteit" van de ahoy zien.
uhm na transactie versturen kun je kiezen uit een aantal dingen ?Citaat:
kijk maar
http://i386.photobucket.com/albums/o...anJacobs/1.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...anJacobs/2.jpg
Thanks strangegun! Doe ik het ook wel via ideal.
vanaf 8 uur smorgens tot half 1 zitte klote op die site en toen was het eindelijk gelukt :D rang 2 kaartjes samen met mijn vader, jammer dat een vriend van me een stuk verderop zit, ach ja het is allemaal gelukt ^^
En voor de pechvogels die er niet bij kunnen zijn...
http://nl.youtube.com/watch?v=bX2xbqWtyJU
:D:D ik heb ook 2 kaartjes met moeite kunnen bemachtigen:D
Ik zit in vak DK ... weet iemand of dat een redelijk plek is... iemand vaker in de ahoy geweest op die plek?
zijn een hoop plattegronden te vinden bij google afbeeldingen bijvoorbeeld.
misschien heb je dan een beetje un zicht van hoe je zit.
http://www.rollingstones-metamorphos...lattegrond.jpg
Ja ik zag het maar ik ben bang dat ik straks voor zo'n stomme lompe bananenspeaker zit
2 kaartjes rang 1 hiero, veel gezeik met die site. kon er pas om half 11 op en toen bleek dat ik maar 2 ipv de gewenste 3 kaartjes kon bestellen. helaas is het bij 2 gebleven dus moet een vriend van me helaas thuisblijven :sneaky: echter ben ik erg blij dat ik wel naar Ac/dc ga!
me ma heeft vanaf 10 tot 1 uur op de site gezeten maar heeft geen kaartjes kunnen bemachtigen, dat word dus geen acdc voor mij...
Vanaf 9.30 aan het ok drukken geweest op de site.
Om 12.30 2 x arena kaart te pakken.
Later blijken we er 6 in totaal te hebben.
(twee vrienden waren ook aan het bestellen geslagen)
Inmiddels gaan we dus met zijn zessen naar
AC/DC:rockon::rockon::rockon:
Ik van 9.50 tot 12.00. Toen ik er eindelijk door was kon ik zitplaatsen krijgen in het allerallerallerallerachterste vak... Dat hoefde van mij dus niet.