ja dat kan maar ik denk zeg t ff, is zo lullig als ze afgenomen worden bij de ingang van de camping.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qroy
Printable View
ja dat kan maar ik denk zeg t ff, is zo lullig als ze afgenomen worden bij de ingang van de camping.Citaat:
QUEENS OF THE STONE EEEEEEDSJ!!!
kaartje voor zondag halen denk!
Dat word dus ZONDAG
Ik vind de bekendmakingen een beetje tegenvallen.. Er waren al wat grote namen maar de enige die erbij gekomen zijn die ik wil zien zijn QOTSA en Flogging Molly.. en een beetje de Kaiser Chiefs.
ik ga eigenlijk voor flogging molly en metallica de rest ben ik eigenlijk niet mee bekend maar ik ben ook van 1992 dus dat zal wel mee spelen erin :P maar het word zeker tof denk ik en de rest van de bands zolang ze mooie muziek maken ben ik gelukkig. (en zowiezo metallica moet ik een keer in mijn leven live gezien hebben)
Jij spoort niet. Dit is buiten de smaakkwestie om de beste line-up in jaren gek! Bijna nooit hebben er zoveel grotere acts gestaan op Pinkpop.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jellyfish00
dat je van 1992 bent wil toch niet zeggen dat je de rest van de bands niet kent, je zou op zijn minst de wat nieuwere acts kunnen kennen....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door .john.s
Zuipen we ze toch gelijk leeg.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
"Don't give the security pricks the satisfaction":hippie:
Je mag ze wel bewaren achterin mijn auto. Loop je gewoon steeds even de camping af om er een te drinken :P
Moet je wel met de auto zijn.. Kan m'n kratje ook wel in de trein laten staan maar volgens mij is dat geen slim idee.
1234567890Citaat:
Drukte :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ticketmaster.nl
ik heb hetzelfde kaarten zijn druk in de verkoop :P
Kaarten gereserveerd! whoo! zie jullie dan ;)
probeer ik de kaarten te bestellen zit ik er eindelijk in, geeft die bij verzenden aan dat er geen kaarten in mijn regio kunnen worden verzonden. Nog meer mensen met die probleem?
ik heb net 2 kaartjes gekocht in de winkel!
Wie kopt 'm in! :cheerup:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deryck
Ik ga zo ook maar even een kaartje halen.
Heb me kaartje voor de vrijdag vanochtend gehaald, Heb er zin in!
Wow, voor de eerste keer dat ik in de rij moest staan bij het lokale voorverkooppunt. En dan iemand voor me die 21 (!!) weekendkaarten kocht.
Maar ik ben van de partij, met een mooi full-color kaartje :P
1 om zelf te gaan en 20 om te verkopen?Citaat:
Woot ik heb mn kaarten!
Of nouja.. Mn vriendin heeft ze geregeld :D
Hoppa. Kaarten binnen!
de vrijdag gaat lekker snel
Ik heb ze ook. Nu nog 3 maanden wachten voordat t festival begint..
gewoon lekker bandjes gaan luisteren die er spelen, zodat je dan alles kunt meeblèren.
precies, daar kom je die 3 maanden wel mee door :pCitaat:
En wie heeft er een dagkaart voor de vrijdag? Tho gaat naar Metallicaaaaaaaaa!!!! :D:D
Ik oooooohoooooooooooook 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
Friesland he :P. Nee ik bestelde hem op mijn andere adres in Overijssel, in Friesland werken ze nog met duiven. Maar ik heb ze binnen er was een grote storing bij ticket service omdat een of ander festival in grote belangstelling stond:P, kreeg net een mail met die tekst.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
MAAR IK GA 3 DAGEN!
nee hij kocht er 21 omdat:Citaat:
ze 3 dagen gingen alle 3 dus met 7 mensen, ze wisten nog niet dat er een 3 dagen kaart was :P.
wat een domme mensen daar in de achterhoek, achja achterhoek, achterbuurt wie trekt het verband....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deryck
ik ga ook metallica zien =) en RATM =)
er zijn vandaag 30.000 kaarten verkocht voor pinkpop.
En dan te bedenken dat er 40.000 PP's zijn en 20.000 dagkaarten.
whow shit joh! Gelukkig was er ik op tijd bij. Het zou me niets verbazen als maandag alles weg isCitaat:
nee er zijn iets van 100.000 kaarten in totaal...
Kaartje binnen!! Passepartout , mooi weer met de 12- persoons legertent die kant op :D
Er zijn maar 40.000 camping (/weekend)kaarten? en ik dácht 20.000 dagkaarten..Citaat:
Heb er zin aan!!!
klopt ik las het ook. my bad.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman