je had gelijk toen je zei dat je een prachtgitaar ging kopen :d zeer mooi ding :d
Printable View
je had gelijk toen je zei dat je een prachtgitaar ging kopen :d zeer mooi ding :d
Mooie strat, niet mijn kleur, maar ik zie wel in waarom iemand er zo een zou willen hebben. Feli :hippie:
Júíst die kleur, lekkerrrrr.....
Waanzinnig mooi. Zoiets zou ik nou ook willen.
Ik zie toch ook wel hele mooie dingen voor mijn geestesoog verschijnen,
bij deze gitaar... :strat:
http://www.meredithwells.com/E_Fotos..._Red_Boots.jpg
1 Woord: Geil!
(man wat een prachtplank heb je gekocht! gefeli!)
Ik moet je nog een hoop bijbrengen he?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
kleuren als fiesta red, daphne blue en foam green zijn belachelijk prachtig op een strat :).
Waarom is de mijne dan sunburst? Het heeft ook even geduurd voordat ik licht zag..
@ Frixy,
Tis wel rood en kinky wat bij jou de klok slaat he? Rokjes, laarzen... Zijn er nog meer dingen die wij moeten weten?
Vertel!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orgasmocaster
Dank leute. Dat fiesta is 'n hele moeilijke kleur om goed op de foto te zetten. op de foto lijkt het roder dan het is. De kleur is 'n soort bleek rood, bijna donker oranje. Gister on stage getest: gewoon super. Gitaar klinkt prachtig op de AC30, veel hout en sustain. M'n Tokai was al erg goed, maar deze brengt nog meer feel.
Ik moet ff aan de afstelling werken, is nog niet helemaal naar mijn smaak.
ik heb guitar center gemaild voor meer info. Benieuwd.
Daphne blue, foam green en olympic white zijn hele gave kleuren op een strat idd. (Zwart ook :) ) Maar rood niet, ik heb een trauma opgelopen met een rooie stratachtige :satisfie: en sindsdien wil ik er nooit meer een.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
agoss lexje.. als je er over praten wilt, je weet me te vinden :D