dat is ronduit kut zoiets... voor mij dus NEVER nooit een madamp :p. die knul heeft zn logistiek niet echt lekker op orde. als je de pots vergeet, dan zit er wel iets mis in je checklist (misschien een idee voor hem om dr mee te gaan werken)
Harrald
Printable View
dat is ronduit kut zoiets... voor mij dus NEVER nooit een madamp :p. die knul heeft zn logistiek niet echt lekker op orde. als je de pots vergeet, dan zit er wel iets mis in je checklist (misschien een idee voor hem om dr mee te gaan werken)
Harrald
Das wel rot Joris. al antwoord gekregen van Klaus wat er misgelopen is?
Yep ik mis ook de pots in de kit, verder is alles aanwezig. En wat er in zit is wel goed verpakt en duidelijk gelabeld, ook ziet het chassis er tiptop uit. Verder heb ik volgens mij 2 footswitch option kits erin zitten. En een Boosterpedaalkit ter compensatie voor de lange levertijd.
Dus op zich allemaal goed, behalve de pots dan, overigens reageert hij weer eens niet op de email die ik hem heb gestuurd betreffende de pots...
GG interesse in een footswitch option?
vergeet niet dat het zondag is, vele mensen zijn weggeweest om te genieten van het mooie weer. en dat die pots ontbreken, kan Klaus daar iets aan doen? want de kits komen van madamp, misschien is het wel hun fout he.
lijkt me toch straf dat het 2 maal vergeten wordt als Klaus dat moet inpakke
Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Heb weinig zin om deze rompslomp te gaan doorlopen.........
Bouw wel zelf vanaf tekening. :cooler:
valoos, de kits worden ontwikkeld door Martin (Madamp), en ze worden samengesteld en verkocht door Klaus (Musikding).
Ik verwacht dat jullie een mailtje krijgen dat de potmeters op waren en ze dus nagezonden worden, en dat 't hem heel erg spijt :chicken:
Dat mailtje heb ik net gehad.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SimonS
Ik weet zeker dat hij het oplost maar het zijn net die kleine dingetjes he, stuur gewoon een mailtje of doe er een briefje bij "pots worden nageleverd"
Ik miste een eelko, na een mailtje had ik hem 3 dagen later binnen.
Wel leuk dat jullie je spullen ook hebben. Bij mij staat hij nu op een laag pitje ivm met mijn nieuwe woning :D
@wheelie Waarom annuleren? tis een leuke kit en als hem klaar hebt heb je het er niet meer over dat het lang heeft geduurd, tis niet alsof hij het niet oplost.
Arjo
Zojuist een mail van Klaus gehad dat de pots eraan komen.
Vanavond eens beginnen met de kit :)
HAHAHA echt precies zoals ik ook van 'm gewend ben :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.