Oops! Whatever, ik bedoelde zo'n andere Gitaarnet B-merk favoriet.. Richwood, Stagg, enz...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blend
nou ja ik heb ook nooit een London City in het echt gezien.. of een Richwood of een Stagg..
Printable View
Oops! Whatever, ik bedoelde zo'n andere Gitaarnet B-merk favoriet.. Richwood, Stagg, enz...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blend
nou ja ik heb ook nooit een London City in het echt gezien.. of een Richwood of een Stagg..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orgasmocaster
Iets klopt hier niet..
Ik zou nooit 600 euro uitgeven aan een b-merk (c-merk?). Voor dat geld kun je echt heel goeie gitaren kopen, nieuw of 2e hands. Denk aan Epiphone, Washburn, Fender mexico etc etc.
Epiphone en Fender Mex zijn in zekere zin ook b-merken. :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
Ik denk dat de eigenaar van de Guitarshop slecht spreekt over de Bebop en omgekeerd. Zekere vorm van concurrentie zeker.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
Maar deze discussie is hier niet gepast lijkt me
Cool is brol. Verkopen ze trouwens ook nog altijd Jacuzi's e.d. van Cool?
Probeer een Epiphone, LTD, Yamaha, Ibanez, je vind veel betere dingen voor 600 euro dan een Stagg kopie van Cool.
Hi allemaal, lang geleden van deze thread... Maar mijn stratocasterachtige cool van Piens van Deinze, bevalt me wel goed qua bespeelbaarheid, een gemakkelijke hals, die na al die tijd nog goed zit, weinig geklets met de snaren. Een coole gitaar vind ik, ben er blij mee !
Die tent is toch al lang failliet?
https://www.hln.be/deinze/nog-een-ke...aren~acafb734/