Kun je er een menpaneeltje (wellicht ff lenen) tussen hangen.. gewoon om te kijken of het dan beter gaat..?? Dan weet je dat het aan de out van je TonePort ligt..!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Printable View
Kun je er een menpaneeltje (wellicht ff lenen) tussen hangen.. gewoon om te kijken of het dan beter gaat..?? Dan weet je dat het aan de out van je TonePort ligt..!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
daar ligt het niet aan
ligt aan de speaker zelf!
want als hij 4 uur aanstaat zonder muziek, en ik ga dan wat draaien knalt ie er in 1x uit...
zelfs speakers andersom komt het nog voor (dan is het rechts)...
en het is gewoon een goeie aansluitwijze
Volgens de wijze heren van Alesis was mijn manier van aansluiten ook een goede mar helaas dat bleek niet zo te zijn, althans niet voor deze monitoren. Dat je ze 4 uren aan staan hebt zegt niets.. er gebeurd pas wat als je er geluid doorheen sjeest. Verder kan het komen dat de 1 elke keer als eerste uitvalt omdat het ene warmterelais eerder reageert dan de ander. Door er een menpaneeltje tussen te plaatsen weet je zeker dat het aan de monitor ligt en anders dus aan de TonePort... nuja in elk geval aan een combinatie van de TonePort en deze monitoren. Gaat indeze even om zaken uit te sluiten want dat de monitor echt stuk is lijkt me namelijk sterk omdat dit probleem blijkbaar (alleen al op dit forum) vaker voorkomt.