Wacht maar als je zo'n stukje lijm in je luchtpijp krijgt! Hele dure doktersrekening!. Geen no kleem korting meer!!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bert k
Printable View
Wacht maar als je zo'n stukje lijm in je luchtpijp krijgt! Hele dure doktersrekening!. Geen no kleem korting meer!!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bert k
Inderdaad heel oude post. Maar ik heb nu een soortgelijk probleem het lukt me niet om de buitenste moer waar je de strap over doet en de jackplug is doet vast te draaien hij blijft mee draaien hoe houd je de binnekant tegen. Ik kan de snaeren er wel afhalen maar kom met mijn arm niet ver genoeg in de gitaar om de plug aan de binnekant tegen te houden . Nu lees ik iets over een schroevendraaier bedoelen ze dan een schroevendraaier met de dikte van de jackplug en die wat scheef houden om de binnekant proberen te borgen. ik heb nog geen ide of er een speciale punttang voor bestaan ik dacht ook aan een pasend stukje schroefdraad daar in het midden een gaatje in boren met schroefdraad dan er een dwars zaagsnede in maken dat stukje in het gat steken en dan het boutje in in de nieuwe draad draaien waardoor het boutje uitzet en de vinnenkant vast zou moieten houden. Ik denk dat ik morgen zo iets ga maken om te proberen of hebben jullie en beter idee. Ik ken zo niemand met een dunnere arm die wel tot het einde in de klankkast kan komen
Sorry voor weer een domme vraag.
Zit weer muurvast
Goed zo.
Dank voor het delen van de oplossing
:eek:
Als 't niet zit... pur & kit :ok: