misschien zou een rosewood telecaster leuk zijn, maar daar is het nu natuurlijk te laat voor, persoonlijk vind ik de bovenste ook het mooiste
Printable View
misschien zou een rosewood telecaster leuk zijn, maar daar is het nu natuurlijk te laat voor, persoonlijk vind ik de bovenste ook het mooiste
Dit hout heeft wel wat weg van rosewood. De foto's zijn wat flets, maar als je het hout nat maakt wordt het wat dieper/donkerder.
Viel me trouwens op dat ze bij de AFH zo'n uitgebreide keuze in zebrano hebben. Helaas geen stukken die breed genoeg waren voor een top (ook niet in 2 delen).
wat dacht je van een pearl white slagplaat.
krijg je ook wat meer contrast met het hout.
Te laat! Heb net gisteren de hele bende besteld bij GFS.
Volgende keer beter :seriousf: .
Even een hele domme vraag: Ligt de afdekplaat van de potmeters en switch bij een telecaster op, of verzonken in de body?
Op de body.....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hassent
He Chris, jij ook hier? In iedergeval bedankt!
Af en toe :)Citaat:
Ik kan alléén maar amps modden en bouwen :) , en gitaar-elektronica ontwerpen en modden, maar daar is het allemaal wel mee begonnen qua werk hier zo'n 20 jaar geleden.
Succes met de Tele! (Heb er 3 of zo dacht ik)
Typisch, ik ben ook eerst begonnen met het bouwen van amps en effecten en nu bezig met gitaarbouw. Wie weet, stap je ook nog eens over :) .
Hoi HassentCitaat:
Ik was 'n beetje vaag: alles is hier begonnen na het openschroeven van m'n eerste elektrische gitaar 2e helft jaren 80 (zelfde avond :) ). Daarna begonnen met bouw/ontwerp van al het elektronische d'r bij....
Hoewel ik 'n "ok gevoel" schijn te hebben voor "goeie gitaren" hou ik me voorlopig lekker bezig met solderen en luisteren, en het uitzoeken van goeie onderdelen en waardes daarvan.
Zagen, frezen en schuren is nu (misschien vreemd genoeg) boven m'n petje. Ik laat dat soort werk (en ik bedoel dat positief!!!) bij bevriende gitaarbouwers doen.