voxhumana heeft grote vellen (groter dan a4 ofzo), alleen erg prijzig met wel steengoed!
goeie shielding scheelt echt een hoop bij de wat minder goede gitaartjes, het dure werk is allemaal goed geshield met lak
Printable View
voxhumana heeft grote vellen (groter dan a4 ofzo), alleen erg prijzig met wel steengoed!
goeie shielding scheelt echt een hoop bij de wat minder goede gitaartjes, het dure werk is allemaal goed geshield met lak
Maar als je geen geluid krijgt, betekend het dan dat de aparatuur (PU's, pots etc.) kappot zijn? Of werken ze gewoon niet totdat je ervoor zorgt dat de folie niet meer in aanraking is met de onderdelen? :)
Kan ik die tape gebruiken (ipv folie) om de slagplaat te shielden?
Dus reepjes naast elkaar, licht overlappend, of is die tape te dik.
Erg moeilijk te vinden die folie/tape!
snow, ik heb ergens een pdf bestand waarop het shielden word uitgelgt, incl wat foto'sCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snow
kon het niet op gitaarnet plaatsen dus als je wilt pb even en dan zal ik het je toesturen.
dit de reepjes naast elkaar kan prima, werkt tenminste bij mij heel goed.
zorg dat je zo weinig mogelijk overlap krijgt.
ik geloof dat GG een simpele geleidingstester weet te maken uit een paar onderdelen.
Oh? ik dacht juist dat het wel moest overlappen? of bedoel je voor de slagplaat?
Waar haal jij die tape trouwens?
Ik heb een klein uurtje geleden jou een pm gestuurd maar is blijkbaar niet aangekomen.
snow_white@telenet.be
Alvast bedankt no1hops
alles is al onderweg.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snow
je mag wel overlappen maar zo klein mogelijk.
dat zal vooral in de body een probleem zijn maar de slagplaat zal wel lukken.
wat betreft kortsluiting, voordat je de slagplaat terug zet eerst even aansluiten en de schakelaar e.d proberen en voorzichtig op de pickups tikken met iets van ijzer.
(zit nu trouwens te denken aan of het een probleem is na de alu/kopertape de bodem af te plakken met isolatietape als matje tussen de contacten en de shield)
Ohh , zou je dat au.b. ook naar mij kunnen sturen?? Ben het namelijk ook van plan en wat uitleg met foto's zou ik goed kunnen gebruiken....
Kliko_13@hotmail.com
nog eentje hier aub
twisterstudio@pandora.be
Thanx
zal hem opsturen.
zorg wel dat je mailbox leeg is.
Zeer handige uitleg!! Nogmaals bedankt voor het opsturen