Hey Orph,
Gefeliciteerd! CMW Rulez :rockon:
Printable View
Hey Orph,
Gefeliciteerd! CMW Rulez :rockon:
Dat Paisley frontje is geloof ik idd gewoon van papier. Toen ik er een keer was zag ik in ieder geval zo'n boek met Paisly-patroontjes op tafel liggen..
Gefeliciteerd ermee!
Maar ik dacht dat je 6101 het helemaal was? Waarom moest hij er uit?
Klopt!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R-ik
Paisley-kado-papier uit de witte boekenhal met boeklon bekleed. Bij de amp voor Blöf/Sjak Zwier heb ik dat gelamineerd met 'n apparaat en dat ziet er net wat strakker uit maar die kostte ook wat meer :) .
De blauwe spuitbuslak komt v/h Waterlooplein en is eigenlijk 'n soort graffetti-spuitbus. Bij toeval op deze combinatie uitgekomen (Paisley-paneeltje om gaten in het paneel v/e andere omgebouwde amp te verbergen). Ik laat waarschijnlijk over 'n tijdje 'n Strat door Sjak Zwier bouwen in die blauwe kleur (body en headstock) met 'n Paisley slagplaat (mijn papier onder perspex).
Wat is trouwens je echte naam, ik vergeet veel namen/etc.?
mvg/fijn weekend!
dat ding is ook fantastisch, en dat meen ik serieus. maar ik ben van nature heel erg lui, en ik speelde altijd op dat tweede kanaal, en werkte met volumepot of de TS9 voor meer of minder gain. daarom ging ik weer terug naar de jcm800. en nu dus deze (met de jcm800). en ik kon deze heus wel zo 'los' betalen, maar dan staat die 6101 hier te verstoffen, en ik ben echt nog wel n beetje menselijk, dus dacht, hop, bij Wizz neerzetten! krijg ik er een (halve ghehe) amp voor terug, en koopt iemand anders 'm die er ECHT blij mee is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
en kanaal3 was t 'net' niet helemaal, ik bleef maar kloten met de instellingen, dus dat was ook n reden om 'm weg te doen. ik heb nu 2 superlekkere amps die goed in elkaars verlengde liggen.
Over dat clean: direct in de eindtrap prikken helpt ook! geeft 'n beetje een uhm... ja, setzer-like clean als de ts9 aan staat. moet ik wel op de ts9 tone helemaal opendraaien omdat t anders te warm word! :D
maar ik heb nu 'n setting gevonden op de tubesscreamer dat ik met de ts9 'm IETS strakker kan maken, zonder superveel meer gain erbij te krijgen, en wanneer gain op de amp zelf lager gaat, en de ts9 aan gaat, ik n soloboost krijg voor bv meuk ala aerosmith.
bla bla bla bla bla
tis gewoon een fijne amp! heel veelzijdig. top!
zjanke:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zjanke
Kun je misschien aangeven wat je miste of wenste? Ik bouw/mod hier veel/diverse amps en ik ben altijd benieuwd wat 'n specifieke gitarist wenst.
mVg/fijn weekend!
Hoera, ik mag op audientie :hippie:
Ik stuur wel een PM....
Nou ORph, weet je tenminste hoe het voelt om een échte amp te hebben ;)
Je was al single channel bliss gewend en kan me herinneren dat je voorheen vanwege de "ballen in het laag" minimaal 50W prefereerde, maar iets minder vermogen is toch wel erg prettig hè ?
schattig versterkertje hoor ;)
post wel snel wat soundclips want ik kan me er geen voorstelling bij maken :P
maar hij ziet er cool uit :cooler:
Als je een search doet binnen Moderne Versterkers' op "Royal Class" dan kom je een topic tegen over een Amp Meeting met twee clips die in ieder geval een eind in de buurt komen. Niet dezelfde amp, maar wel in the same ballpark :)