Tristan, check je PM!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tristan
:)
Printable View
Tristan, check je PM!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tristan
:)
- fender champ silverface
- vox ac30tb
- roland jazz chorus 160
Mesa/Boogie Dual Rectifier
Bogner Ubershall
Wat ik heb staat onder. Wat ik er nog bij wil is een Mable die (nog ) niet bestaat. Ik wil dezelfde amp als nu met een 12 en 10 inch speakercombinatie en met een tremelo er op.
Ik heb al met de bouwer er over gesproken. En er een prijs voor gehoord.Rest nog slechts te sparen.
Hoewel ik zelf amps voor m'n brood bouw:
qua sound:
+/- alles van VoodooAmps, vintage Supro, Martin, Fender, Gibson, Marshall, VOX en HiWatt versterkers.
om zowiezo te proberen:
Cornford, Cornell, 65, /13, meerdere Van Weelden nieuwbouw amps, Yde Rochier, Bogners die ik nog niet ken en "you name it" versterkers.
Tja, moet je niet an mij stelen deze vraag:
Heb nu: Boogie Mark IV(en die blijft).
Wil:
VHT Ultralead QEQ
Crate Blue Voodoo 120H
Mesa Single Rectifier
Mesa Studio Preamp
Marshall 9200 Poweramp
Marshall JMP 1 Preamp
Mesa Lonestar Head
Mesa 4x12 Oversized Cab
VHT 4x12 Cab
Crate 4x12 BV Cab
Geld voor geen van allen helaas. :satisfie:
Chris, de meeste (nieuwe) amps die jij noemt zijn naar mijn mening veel minder goed dan je eigen amps... :)
Divided By 13
65 amps
de meeste Bogners
Allemaal amps die wat mij betreft minder zijn...
Ik heb trouwens nog nooit van Martin amps gehoord en (oude) Orange amps zie ik niet op je lijstje staan... :)
heb nu
Vox ac30cc2
London city 100 watter
h&k attax 100
Wat ik wil....
een epi valve junior/of andere low wattage single channel amp
een ouwe vox ac 30 of 50(en oud is 60's)
ouwe fender basman...
hmmm..
eerst maar eens kijken voor een nieuw 2x12 bakje voor de london city
Ik heb echt geen flauw idee. Ik speel al vrijwel zolang als ik gitaar speel over een Vox AC30. En ondanks het feit dat ik meerdere versterkers heb gehad is die Vox altijd de enige versterker geweest die me nooit in de steek laat en die altijd goed klinkt.
Dus als ik er nu een zou moeten kiezen, zou ik toch weer een Vox AC30 nemen (als tweede back-up) :D , of ik zou de Matchless AC30-achtigen moeten proberen en daarvan volledig vol raken, maar die heb ik dus nog nooit gehoord.
ach ik zal nooit een extra jcm800 HONDERD WATT (niet de 50 dus!) afslaan! plexi's mogen ook hier komen, andere 6100's ook, als t maar marshall is, en NIET de jcm900 serie. de rest boeit me niet echt.