-
Tanzwut is zeker de moeite waard.. ga ik jaarlijks heen :) erg gaaf :)
Sabaton is ook wel rammstein achtig vind ik qua beukend doordreunend geluid :) primo victoria is erg gaaf :) nee het is geen nazistisch lied het gaat wel over de 2e wereld oorlog.. luister maar eens.
-
je hebt ook nog Hanzel Und Gretyl. ik vraag me alleen af of die fascistisch of godslasterend zijn. de titel van een album is Scheissmessiah:dontgeti:
-
Clawfinger is ook een band in die stijl, al was Clawfinger eigenlijk al weer weg toen Rammstein doorbrak :)
Een andere leuke is Subway to Sally, dat is alleen duitstalig.
-
Clawfinger heb ik een keer in het voorprogramma van Rammstein gezien. Ik vond er eerlijk gezegd erg weinig aan, maar ik kon dan ook nauwelijks wachten op de main act op dat moment.