je hebt gelijk
Printable View
je hebt gelijk
Naast zijn verkooptechniek mag meneer deFender (=defender - verdediger?) ook eens werken aan zijn spelling.
Aldus zij ik...
Die Fender locking tuners, passen die direct in de oude gaten of moest je nog boren en wat was de prijs als ik vragen mag.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door turboblues
Die passen gewoon op de nekken van de American Series en dus op deze Highway 1. Want dat is gewoon een Amerikaanse nek..zonder aanpassingen. Prijs weet ik echter niet meer, ik had ze nog liggen van een paar jaar terug. Mijn geheugen laat me in de steek.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deFender
Is dit niet die gitaar die van Gary Moore geweest is?
Volgens mij zeker 2.000.000 euro waard!!!
:)
p.s. voor foto's van dezelfde gitaren hoef je niet erg veel te Googlen...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deFender
De welbekende dure combi...
Meen je dat ja..?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mm80
Ik vind 350 voor een Highway toch nog wel wat weinig.
Zou ik 'm niet voor wegdoen i.i.g.
Ik ook niet:)
Maar ik heb ze er wel voor zien staan, en voor minder zelfs.
Michell
Minder dan 350? Mag je me direkt vertellen waar!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mm80
toch zijn er nog steeds geen mensen die opletten :-)
kijk een naar het tremelo blok !! het ik zie hier foto`s verschijnen van twee punts tremelo`s :-)
en ook van zespunt tremelo`blokken
maar kijk ook eens naar de 6 blokjes waar de snaren door lopen die zul je niet tegen komen op je eigen strat :-p
want het btreft eenspeciaale 6punts tremeloblok
en wat betreft een schatting van fender via een foto zoals gezegt wordt is inderdaad niet mogelijk maar zoals ik al zij heb ik bij de verkoper het serie nummer opgevragen en ook de nummmers van de hals en body enz.
en daar kunnen ze bij fender america wel wat mee !:-)
p.s. en mensen die op mijn taal aan merkingen hebben en op mijn spellen en punten en comma`s
sorry ik ben van oorsprong duits dus ja ik wil de meeste mensen ook wel een duitse brief zien schrijven zonder 1 enkele fout
en verders blijf ik erbij dat de heer bert uit goirle een superkoopje heeft gedaan voor 350€
en dan nog al zou het een highway 1 zijn dan is 500€ die toen gevraagdt werdt ook niet overdreven voor een mooie goede nette gitaar
want jullie kraken die jongen op marktplaats wel af over zijn zogernaamd koopje voor 500€ euro maar die jongen was gewoon een eerlijke jongen en heeft zelfs toen ik hem belde een kopie van de rekening gemaild en die was inderdaar uit 2002 en de prijs was 1299€ origineel gekocht bij EMI (eindhoven musical instruments) in eindhoven
en dan vindt ik het heeeel erg jammer dat er een persoon als bert is die er misbruik van maakt door die jongen wijs te maken dat hij een miskoop heeft gedaan en een half americaans en half mexicaanse gitaar betreft en dan die jongen afzet voor een 350€
maar goed de jongen heeft de gitaar verkocht en daarme is het hele verhaal klaar denk ik
want je kunt blijven speculeren over foto`s van die gitaar enz. enz. maar als je de serie nummers hebt en de andere nummers dan geeft fender je de details ove die nummers dat kan ik niet alleen opvragen maar iedereen!!
en verders ik heb de gitaar gezien en ook meerdere foto`s ook vanhele hoge kwaliteit en niet zoals die op marktplaats en dan zie je veel klein everschillen met een highway!!
en als laatste wou ik even uitleggen aan iemand dat hier mijn naam defender niet betreft verdediger maar d=deutche e=einkauf fender= fender
maargoed verders veel plezier heir op het forum :-)