het zijn zijn gitaren en prutsen is altijd leuk.
Printable View
het zijn zijn gitaren en prutsen is altijd leuk.
vind JIJ. IK vind het daarentegen een gaaf idee.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SimonS
oh guys, had ik nog niet gezegd WAAROM ik dit doe? als leerproject. ik wil een warmoth body kopen en lakken, en waarom zo'n mooi stuk hout verkloten? gewoon deze gitaar gebruiken.
Damn Orf :nervous:
Het is sowieso niet aan mij om me te bemoeien met jouw gitarenbusiness en ik vind dat je die Studio heel mooi gepimpt hebt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Maar kost een Warmoth body niet minder dan wat je voor die Edwards betaald hebt?
Als je wilt weten wat je kunt neem je gewoon een plank bij de AFH of zelfs nog bij de lokale houthandel en ga je kijken wat je potentiaal is.
Maar goed, het is jouw gitaar en jouw geld dus mag je er lekker mee doen wat je wilt.
alleen hals of body? ja. maar een hele warmoth gitaar is duurder, en uiteindelijk beter. en ik had de kak van die kleur, EN Ik wilde sowieso dit al doen. hiervoor is de edwards gekocht. om mee te kloten. mee te fucken. mee te oefenen. ik heb 2 topgitaren waar ik veel op speel, en de edwards, niet echt.
fuck, ben ik dan echt een gibson-slet? dat ik alleen maar gibson wil?!
met "kansloos" doelde ik op de manier van lak verwijderen. zijn genoeg andere (minder primair-menselijke hamer-en-bijtel) methodes voor ;)
je hebt het trouwens over nóg een dikke laag die onder de gekleurde laklaag zat (pagina 1 ofzo). Kan iemand verduidelijken wat dat is? De sealer ofzo? heb het ook zien zitten op mn Squier die ik heb gerefinished.
Ben iig benieuwd wat het wordt, Orpheo!
volgens mij heb ik weer ff een nieuwe sig :cheerup:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
de methode was ook gevonden bij toeval hoor :D ik was aan t spelen met een deobus en een aansteker gheheCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SimonS
de laag die eronder zit is raar. t lijkt een laag plastic dat niet weg te bikken is met de brandmethode. soort sealerlaag ofzo. niet de normale filler op mahonie, en zeker niet op maple, want esdoorn heeft geen filler nodig.
boeit allemaal niet. morgen ga ik de top recarven! ontwerpje heb ik al getekend! als t lukt wordt t wel HEEEEEL gaaf! anders verkoop ik t body aan een iemand die er wel wat mee kan haha