Vette gitaar!
Ik vind t wel raar hoor, zo links..
Printable View
Vette gitaar!
Ik vind t wel raar hoor, zo links..
Wat een mooi ding, Drap! Eerlijk waar. Nette prijs ook. Geweldige deal!!
Moet die ook mee de 27e?
Ik hoop dan al m'n SG binnen te hebben. Ik denk dat ik die meeneem :) De tele gaat waarschijnlijk eerst ff naar ome Don van Westerhaven om 'm sowieso ff te laten stellen. Ik hou namelijk van een ietswat hogere aktie en de meeste 2e hands gitaren is de aktie redelijk laag van. Maar misschien heb ik geluk. De kans is ook erg groot dat die man van Westerhaven er ff een hotrailsje voor me in mag bouwen. Ik moet alleen nog ff weten welk element dat die gast van Radiohead in z'n tele heeft. Dat ding klinkt zowel clean als met distortion erg mooi en dat wil drappie ook :cooler:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Ach, wellicht een keer een kleine mini-meeting doen? Ik kom regelmatig in Groningen, ik kan zo een keer aankomen als ie der is. :) Ik ben namelijk erg benieuwd hoe zo'n ding klinkt.
Kom tezijnertijd anders een keer langs bij het repeteren. Je bent altijd welkom hoor en dat geldt ook voor andere geinteresseerden. Lijkt me leuk zelfs als er es gasten van het forum langskomen. Die tele gaat zeker een keer mee naar repeteren wanneer er die nieuwe elementen in zitten.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Gefeliciteerd!
Ik was er ook al voor benaderd, maar ik hou niet zo van sunburst. Ik ga zeer waarschijnlijk voor deze beauty:
http://www.leftyguitars.be/prod01ele...derTele70s.jpg
Absoluut doen Phillipe! Heel mooi gitaartje hoor, zeker weten! :) Ik ben blij trouwens dat jij m'n telecastertje niet genomen hebt, want ik weet niet of ik dan nog net zo aardig reageerde als dat ik nu doe :D
Heeee niet kattuh hehCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door datsun
Dat komt niet omdat het een kutsite is.
Dat komt door al dat moois waar jij verblind door wordt :punk: :D
Hahaha, DE Wouter zie ik? Ik vroeg me al af of je ook een forumlid was :D Mooi man! Ik hoop nog dit weekend de gitaar te kunnen ophalen. Zoals ik al eerder in m'n mail zei, de les paul staat nog ff ter reparatie in Groningen. Geen contact bij de headsocket, kabelbreukje denk ik. Ik beloof je een op en top les paul in ieder geval. Ik ben in ieder geval niet bang voor de staat van de gitaar. Die zal je zeker bevallen. Man, ik kan niet wachten tot ik de tele in m'n handen heb!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woutB
Jaja, het verlangen is de halve pret. :D