-
is er iets van rhcp tussen ik zou kunnen? en een intro ofzo is ook al veel:p tot nu toe an ik introp zephyr song, tell me baby, true men dont kill coyotes, by the waycalifornication een beetje, en stadium arcadium een beetje, en das al:). ik weet het, ach me mr uit, maar ik speel 3 weken gitaar:p
-
hoe lang schrijf je al nederlands :listen:
-
sorry ben belg en iem die te snel typt:p dat komt door me toets duits en engels van morgen;) al haad ik die stomme stress, eilek haat ik hel het kapitalisme maar das bijzonder hard naast de kwestie:p ik vroeg dus; is er misschien een liedje/intro/stukje van de Red Hot Chili Peppers dat ik kan spelen met die akkoorden ongeveer (en wat meer misschien, maar geen barrés) ik kan tot nu toe zo'n 5-tal intro's en i kweet dat dat zielig is, maar ik speel 3 weken gitaar. was dat nu ni heerlijk getypt?:p
-
-
tja alleen intro's spelen lijkt me ook geen klap aan
probeer eens een heel nummer te spelen, en begin met iets eenvoudigers
-
Oasis - Wonderwall. Iets apartere akkoorden misschien, maar wel leuk.
-
Het is al weer een tijd geleden. Een hoop nieuwe mensen, dus misschien ook wel een hoop nieuwe nummers.
Dus weet jij nog een paar nummers met de basis 8 akkoorden?
(zie 1e post voor uitleg)
-
-
nothing else matters - metallica
-
Crossroads-cream
en 999 andere bluesjes in A, D of G .... :)
@-=jeroen=-, Hoe ga je straks bij 750 nummers kijken of er geen dubbele in zitten?? tis nu al kijken of je niet dubbel post....
En whole lotta rosie... volgens mij krijg je op een gegeven moment echt een F