Woa, die laarzen vind ik gewoon fantastisch!
Gitaar is ook wel leuk.
Printable View
Woa, die laarzen vind ik gewoon fantastisch!
Gitaar is ook wel leuk.
Dit is een vroege kopiegitaar, een van de eerste generatie. En daarop zie je vaak elementen (en soms hardware, maar niet op deze) die er verdacht Duits uitziet. Deze pickups lijken wel heel erg op hofner staple-pu's. waarschijnlijk zijn ze dat ook...
Die brug is de zelfde als op m'n kawai.
bigsby achtige vind ik stuk beter dan verwacht. pickups zijn ook niet microfonisch wat ik eerst wel dacht, heel klein beetje ruis en lijkt een beetje of de snaren wat trillen achter de zadels ofzo, versterkt nergens last van. valt allemaal mee en al met al zeer tevreden!
Wietse, weet jij toevallig niet iets over deze gitaar? een beetje jou straatje toch? :D
Ik heb ooit een Avora Strat(achtige) gehad. Afgezien van de vorm behoorlijk identiek aan deze. Zelfde kleurstelling, Multiplex body, pickups op de slagplaat (dus niet verzonken, maar bij deze SG lijken ze wel verzonken), zelfde schakeling, brug/trem, enz. enz. Was echter geen oudje, heb ik in 1983 nieuw gekocht. (of hij hing al jaren stof te happen)
wwwiiieeeetttssseeeee ;)
Ben voor het eerst de site van Wietse aan het bekijken.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickname
Echt een geweldige verzameling curiosa!
Op een pagina van zijn site (verkochte gitaren) staat een foto van
een merkloze Jap.
Lijkt echt sprekend op die Avora uit mijn vorige post.
http://www.wietsesguitars.nl/brandlessjap.JPG
Het verschil met de SG is duidelijk: de elementen van laatstgenoemde zijn wel verzonken en niet op de slagplaat gemonteerd.
Sommige details lijken ook sprekend op die gitaar bovenaan deze post :o enne, die site van wietse is gaaf he :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkS
mja vorm van slagplaat, knoppen, en deels de tremolo komen overeen. dat is toch vreemd.