Er komen zowiezo nieuwe buizen en elco`s in. Verder moet ie nog helemaal nagelopen worden want er zit ergens sluiting. Als ie t dan eenmaal doet gaan we bekijken of er nog iets aan moet gebeuren.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveItUp
Printable View
Er komen zowiezo nieuwe buizen en elco`s in. Verder moet ie nog helemaal nagelopen worden want er zit ergens sluiting. Als ie t dan eenmaal doet gaan we bekijken of er nog iets aan moet gebeuren.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveItUp
He thijssie wat heb jij destijds betaald voor die 2203? Ben naarstig op zoek naar zo'n versterker.
Groeten Niels
Die jmp klink nog best goed.... :D De meeste marshall's vond ik wat minder, maar deze klink goed.
Na nog wat te hebben gemaild blijkt dat ik de indeling niet helemaal juist had: de Deluxe is geen originele, maar een natuurgetrouwe replica. Dus geen tweaks, maar wel een nieuw opgebouwde amp.
I stand corrected :satisfie:
Correctie :) :D
Die DeluxeReverb is 'n replica uit Vleuten :) en > 97% blackface specs met 'n Celestion G12H30 Ann..
Alle trafo's en de smoorspoel zijn van MercuryMagnetics, tremolo is uitschakelbaar voor wat meer gain en transparantie (maar in dit geval zonder het laag [nog] "zompiger" te maken), op de achterkant zit 'n mastervolume-regelaar die op 10 "stock" is en nog 'n paar zeer subtiele tweaks.
Normaal ga ik veel verder met tweaken maar ik wou gewoon 'n vervanger voor m'n oude DR hebben.
Jammer dat Franc (Vernet) er zondag niet was tijdens de recordings, de DeluxeReverb is 'n replica gemaakt door CMW amps.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imlikeajungle
Hopelijk is Lennart/NegK3fan er de volgende keer weer bij.
Om hier ff op door te gaan, die Powerball is dus al verkocht...:-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BLOK182
zow, jij laat er ook geen gras over groeien he? ;) Die Powerball is toch ook geen minne versterker? Suc6 met je volgende amp.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BLOK182
Kon ik al opmaken uit de post van Mitch, en dat is een leuke verrassing... Blijft m'n favo clipje. Hopelijk is het volgende keer eens een meeting wat zuidelijker in Nederland, dan kan ik ook een stukje karren & eens komen luisteren :hippie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
Thanks!
Voor heel veel mensen was Sittard al te zuidelijk :)
Ik hoop dat er in de toekomst iets centralers mogelijk is met Ray als rockende gastheer :D