dat denk ik ook, maar kan er helemaal naast zitten hoor.
Printable View
dat denk ik ook, maar kan er helemaal naast zitten hoor.
Klinkt best goed dit :D
ik denk ook dat het eerste deel de zoom is. En bij deze hoop ik ook heel erg het eerste deel de zoom is ;). Iig is het een mooi apparaatje.
Waarom hoop je dat? Omdat je dat het mooiste geluid van de twee vindt... of juist omdat je het het minste geluid vindt, en je opgelucht zou zijn als de Marshall toch nog beter klinkt dan het model?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rude Perception
Hier een 'prototype' van de tone die ik met de G9.2tt voornamelijk zal gebruiken (gemodeleerd naar de tone zoals ik die eigenlijk al jaren gebruik): http://www.soundclick.com/bands/song...songID=3897709
Het is denk ik voor veel mensen vooral een geruststellende gedachte als ze modeling nog van een buizenversterker kunnen onderscheiden, dat ligt er achter denk ik :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scali
Je kunt het zo onderhand wel verklappen lijkt me, laat ons niet langer in spanning ;)
>Over de Scali tone
Klinkt erg goed, al vind ik de lead vooralsnog mooier klinken dan het riffwerk. Het lage riffstuk mist wat definitie IMO, het kan natuurlijk ook voorkeur zijn of aan de speakersim liggen!
Het is ook voornamelijk een leadtone, maar er moeten wel palmmuted accenten gespeeld kunnen worden. Het riffwerk zou wat strakker worden als er geen delay gebruikt wordt, en wat minder reverb (en vaak worden riffs ook op meerdere tracks opgenomen om ze vetter te maken).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
Veel meer hoeft er niet aan gesleuteld te worden, denk ik.
Ik vind wel dat m'n geluid nu wel 'gemoderniseerd' is... eerst was het superglad jaren-80, nu heeft het toch wat meer de power van moderne metal.
Kan je voor riffs dan niet je delay en reverb weghalen dmv een andere patch of schakel je liever niet?
En je hebt de vraag nog steeds niet beantwoord ;)
Ik vind de samples niet indrukwekkend. Met mijn POD XT live produceer ik mooiere geluidjes... maar dat is mijn mening ;)
Dat kan... meestal schakel ik gewoon dat soort effecten aan/uit in manual-mode, maar voor dit simpele demootje had ik daar allemaal geen zin in.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium