Gewoon teruglijmen.
Printable View
Gewoon teruglijmen.
aan die kant niet zo erg, zo hoog kom je toch eigenlijk nooit op je lage snaren...
ziet er natuurlijk wel rottig uit!
zelfs al zou ik zo hoog komen, dan nog kan het geen kwaad, want het is ná de laatste fret. Maar ik heb het al even laten weten aan de mensen van de gitaarwinkel, en zij hebben contact opgenomen met line6 en de gitaar zal vervangen worden. Nu hoop ik wel dat die vervanging even lekker speelt... (anderzijds hoop ik ook dat daarbij de re-snaar NIET buzzt - het is toch niet de bedoeling dat élk model klinkt als een sitar... :hippie: ).
woeps, ik heb een beetje de indruk dat ik dit topic heb gehijackt... :sssh:
best wel ja :P begin een eigen topic, is niet zoveel moeite hoor.
Krijg je een nieuwe gitaar, of een nieuwe neck? En neeh het klopt dat snaren niet hoeven (en bij een nieuwe gitaar na een goede afstelling: niet mogen) buzzzen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oneass
Dat je het topic hijackt is niet erg hoor.
M.b.t. het bestellen van die Wilkinson Piezo saddles: nee is er nog niet van gekomen. Ik wil nu namelijk graag een Pod XT live omdat die goed communiceert met de gitaar. Dat gaat me dus weer flink geld kosten. Dus ik ben wat ander gitaarspul aan het verkopen, om genoeg geld vrij te maken voor eerst de POD XT live en daarna die saddles.
ik veronderstel een nieuwe gitaar. Veel maakt het niet uit eigenlijk, lijkt me.
Dat buzzen, tja, het lijkt me ergens een te hoge fret (rond de 15e denk ik), maar ik ga er maar gewoon afblijven en hopen dat de nieuwe me bevalt (ben wel benieuwd hoe lang dat zal duren eer ik die krijg)...
Voor de rest heb ik er wel al veel plezier aan beleefd :) . En nu ga ik ophouden over mijn variax, want ze is niet linkshandig, geen 500, en ze wordt niet 'getransplanteerd'. Bijna volledig offtopic dus :satisfie: