Ik overweeg zelf de G7 vanwege 't formaat, maar eigenlijk mist ie 3 toffe dingen die de G9 wel heeft:
de Loop
de Engl pre-amp (klinkt zeer overtuigend!)
de Accelerator (hij heeft wel de Tube Energizer)
Printable View
Ik overweeg zelf de G7 vanwege 't formaat, maar eigenlijk mist ie 3 toffe dingen die de G9 wel heeft:
de Loop
de Engl pre-amp (klinkt zeer overtuigend!)
de Accelerator (hij heeft wel de Tube Energizer)
De mijne is ook onderweg... kijken wie em het snelst heeft :)
Alvast gefeliciteerd allebei ;)
We verwachten nu natuurlijk wel 2 reviews, dat spreekt voor zich!
@Scali, da's spannend, ik heb net het trackingnummer van DPD doorgekregen. Heb 'm waarschijnlijk morgen in huis! :seriousf:
Ik heb nog geen trackingnummer... bah, zal dan wel morgen gaan worden, dus dan ga ik het zeker verliezen.
Ik zal je morgen laten zwelgen in jaloezie als ik de eerste noten door het bordje laar gieren:rockon: .
Maar zoals het altijd bij mij gaat zal die bezorger van de DPD wel een ongeluk met z'n bus krijgen en laat nou net mijn pakketje op de voorstoel staan en door de voorruit gevlogen zijn waarna er een varchtwagen overeen gereden heeft.... En dan komt die van jou een dag later in glimmende staat aan!:chicken:
Wij willen soundclips! :rockon:
Ik weet niet of jullie mijn gepiel wel willen horen. Ik heb wat tracks van Scali beluisterd.... Daar kan ik niet aan tippen, ben slechts een hobby-ist:)
Ik denk dat Scali de betere persoon is om soundclips te posten...
@Scali: Kan je die nieuwe Zoom net zo aansluiten als de GT-8? Dus met de 4-cable method?
Dat zou wel een uitkomst zijn. Ben benieuwd of de wah's etc. een beetje de moeite waard zijn.
Van Scali heb ik begrepen van wel. Da's ook een van de redenen waarom ik 'm gekocht heb.