Hmm.... zijn er ook gitaren die MTV kunnen ontvangen ???
Printable View
Hmm.... zijn er ook gitaren die MTV kunnen ontvangen ???
haha mijn versterker is dus ook een H&K misschien zijn het stiekem wel radio's :wink:Citaat:
Op 2001-11-05 12:04, schreef taylor:
ik had en paar jaar geleden en hughes & knetter top die ik oa om die reden ook heb weggedaan altijd radio moskou!
opzich nie zo erg maar met een optreden dan baal je man.
een probleem met aarde kan het wel zijn maar een muziekwinkel kan me denk ik niet helpen want m'n stopcontact is niet geaard. Goedkope kabel kan het ook nog zijn want ik kreeg me kabel gratis. Maar ach zo'n probleem is het niet. En britney spears is leuker om te kijken dan Nirvana maar via je versterker kan je ze toch niet zien... Dan maar Nirvana :smile:
nou ik vind nirvana leuker om naar te kijken kurt is best lekker :grin:
ik heb van alles gedaan om het weg te krijgen tis me nooit gelukt.
trouwens hij had er niet altijd last van het begon gewoon soms(wat nog erger is)en dan was het weer weg
volgens mij was het gewoon een geheime bootschap van binladen , net zoals dat duits, niet een beetje toevallig :grin:Citaat:
Op 2001-11-05 08:38, schreef ekkerman:
als het toch arabisch is kunnen we via jou die bin laden misschien een beetje in de gaten houden...
hahahahaha :grin: lol
geheime boodschap voor gitaristen?Citaat:
Op 2001-11-05 21:33, schreef B_FORCE:
volgens mij was het gewoon een geheime bootschap van binladen , net zoals dat duits, niet een beetje toevallig :grin:Citaat:
Op 2001-11-05 08:38, schreef ekkerman:
als het toch arabisch is kunnen we via jou die bin laden misschien een beetje in de gaten houden...
had 'ie eerst wel ff Engels moge leren
naja laat ook maar
Heb je nog nooit van een beeld-buizenversterker gehoord dan :wink:Citaat:
Op 2001-11-05 17:58, schreef Ic3gl0vE:
haha mijn versterker is dus ook een H&K misschien zijn het stiekem wel radio's :wink:Citaat:
Op 2001-11-05 12:04, schreef taylor:
ik had en paar jaar geleden en hughes & knetter top die ik oa om die reden ook heb weggedaan altijd radio moskou!
opzich nie zo erg maar met een optreden dan baal je man.
een probleem met aarde kan het wel zijn maar een muziekwinkel kan me denk ik niet helpen want m'n stopcontact is niet geaard. Goedkope kabel kan het ook nog zijn want ik kreeg me kabel gratis. Maar ach zo'n probleem is het niet. En britney spears is leuker om te kijken dan Nirvana maar via je versterker kan je ze toch niet zien... Dan maar Nirvana :smile:
ggggggggg kraaaaaak......bietie bietie gggggg, hello,this is radio vladimir,live from Moskow with tonight live: Britney Spiers in G-string and on Guitar Kurt Koppijn. :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
hahahahh Kurt Kòppijn hahahahha