moeten wij in july mee samen spelenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Chief
Printable View
moeten wij in july mee samen spelenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Chief
Hee jongens, het was absoluut niet mijn bedoeling om te zeggen dat Metal liefhebbers alleen naar Metal luisteren hoor...
Het ging mij puur om de benaming Metal, die je volgens mij dus ook aan heel veel muziek kan geven zoals Led Zeppelin en Black Sabbath enzo, maar daarover heb ik dus weleens discussies met Metal liefhebbers...
Ik heb zelf niet zoveel Metal in de platenkast thuis, maar ik vind het altijd wel gaaf om naar een optreden van een goede Metal band te gaan, vanwege de energieboost die het geeft...
Ik vind R&B en Urban enzo ook ongelofelijke kwijlmuziek, maar goede (niet MTV) Hiphop kan ik weer wel waarderen...
Textures vind ik ook een hele vette band...
en ondertussen geeft niemand echt antwoord op de vraag.
Het loopt aardig gelijk op . uit
Maar spelen kan hij.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tristan
Kirk Hammett.
Hey Kris, gebruik volgende keer eens de "Edit" knop!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris Haex
Kirk Hammett, was dat niet die Wah Wanker?
Die met het vibrato en de sound van een schijtende kameel...
Hij kan vast spelen, maar ik vind hem echt het prototype van de Metalgitarist die niet weet hoe een gitaarsolo sound moet klinken...
Zijn solo's vind ik altijd best goed aan te horen op cd's, maar live was hij zo verschrikkelijk kut de 3 keer dat ik Metallica heb gezien dat ik nogal op Kirk ben afgeknapt. Alleen maar wah en daarnaast slordig spelen, maar toch is het een gemis dat op St Angers geen solo's staan ;)
Op cd gaat het nog wel inderdaad, dan vind ik zijn solo sound nou ook niet echt vet, maar Live is hij het altijd aan het verneuken en is zijn sound echt helemaal ruk. Waarom laten ze hem niet gewoon thuis?
Ik heb nog nooit een optreden van Metallica gezien waarin hij geen Mega missers maakte bij One, echt te hilarisch voor woorden, dat grootse begin met die helicopters enzo en dan Kirk Hammett die het intro aan het verneuken is... :D