Nou met dat zwaar vervormde Groove Tubes Scream kanaal bedoel ik eigenlijk niet zo'n rectifier-achtig geluid maar meer een over-compressed lead geluid. Het klinkt ook best wel lekker en speelt erg goed solo maar is ook wel weer een typisch geluid. Moeilijk te omschrijven.... Afijn, GT heeft gwoon mooi spul dus wat dat betreft vindt ik het een geweldige preamp al was het alleen maar dat hij zich onderscheidt van alle andere preamps in een softere blues/rock style.
Zo zie je maar weer, 19" guitar preamps, daar raak je nooit over uitgepraat. Toch denk ik dat ik de haat-liefde verhouding met mijn Triaxis nog maar even in stand houd.
Ik moet wel toegeven dat ik die modelling preamps wel een beetje benijd. Ze klinken best redelijk en the sky is the limit qua mogelijkheden en veelzijdigheid zonder dat het zo veel geld kost. Als je kijkt naar de website van Line6 dan moet ik zeggen dat ze wel aan de weg timmeren. Ook over die Variax 700 gitaar van hun zit ik ook steeds vaker na te denken. 22 gitaar modellen waarvan de mp3 samples toch echt niet slecht klinken. Mooi hoor.. Toch denk ik dat een "echte" Gibson (Les Paul of ES-335:), Fender Stratocaster of Ibanez (Steve Vai:) gitaar nog steeds het "puurst" klinkt over een optimale buizen setup.