Hehe inderdaad, alsof soepkommen er zo lekker uit zien... :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ACSlater
Printable View
Hehe inderdaad, alsof soepkommen er zo lekker uit zien... :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ACSlater
ik denk dat die piepschuim ballen het niet zo goed zullen verdelen en het geluid meer absoberen. Ik zou toch voor een iets harder object gaan. Soepkommen is altijd een goede keuze ;)
is t ook roadproof die koppen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rwin
Als ik m'n amp als personal menotor gebruik, dus schuim op mezelf gericht mag het best wel iets absorberen, als je een mic voor de pa off axis zet, pakt ie nog voldoende hoog.
JAAAA, net rep gehad. Ik heb ook wat ge-expirementeerd. Ik ben er erg tevreden over (het geluid).
Ik heb ipv soepkommen, wat echt uit de tijd is ondertussen, de groenteschaaltjes maar genomen :p
Check:
http://members.chello.nl/hcm.janssen/ADMIN/BB.jpg
Dit is van een afstandje 2 van die RVS groente-dingetjes. Ze zijn redelijk rond aan de onderkant, maar ze hebben ook een behoorlijk vlak stuk.
http://members.chello.nl/hcm.janssen/ADMIN/Close-BB.jpg
Hier wat dichterbij, je ziet dat het vlakke gedeelte eigenlijk iets te groot is, het zou een wat grotere ronde oppervlak moeten hebben, maar desondanks was ik wel onder de indruk van het geluid.
De geluidskleur verandert niet, maar het is wat rustiger en idd meer verspreid. Voor naast en dichtbij je versterker blijft alles hetzelfde klinken. Bovendien als ik ervoor ging hangen werden mijn eardrums niet gesplijt. Door de snerpende aggresieve TREBLES, want die waren er dus niet meer :-)
Ik denk dat ik zaterdag maar even langsga bij Sander de Gier :)
For that doggy sound use them dog food cups (DFC)
Super onderwerp zeg begin net een beetje bij te komen :-)
En inderdaad is zon beam blocker niet meer dan een ding met een vorm die het geluid een beetje verspreid.
Keeep on going boysssssss
Misschien is een goedkope wok een goed idee. Eens kijken of het model welke ik bedoel nog ergens in de handel zijn.
Wat ik bedoel is een ijzeren wok die op een warmtebron (het gasfornuis bijvoorbeeld :)) gezet wordt d.m.v. een ijzeren ring die als een soort krans stabiliteit geeft aan de volmaakt ronde onderkant.
Die wok die ik had was veel te groot, maar met een decoupeerzaag kun je die natuurlijk wel verkleinen.
Alhoewel.....dat gaat misschien wel zoveel snerpend hoog afgeven (dat zagen dan) dat je daarna dit ding zelf w.s. niet meer nodig zult hebben.
Dan doe je het alleen nog maar voor je publiek :D.
Nog 1 vraagje, wat zijn de bevindingen op het gebied van ordinair duct tape??
plakt en scheurt goed :-)
haha, maar goed, qua soundspreiding is het niet geweldig. Het kaatst niet. Moet kaatsen om te verspreiden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rwin
mijn hart wordt er warm van........misschien moeten we eens samen gaan koken.....