:rockon: Zal ik me ook effe voorstellen : Ik ben Wizz, veertig jaar, en alcoholist.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob's your uncle
:cooler: Wizz :cooler:
Printable View
:rockon: Zal ik me ook effe voorstellen : Ik ben Wizz, veertig jaar, en alcoholist.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob's your uncle
:cooler: Wizz :cooler:
40 jaar en toch nog een junior member :O wat schattig :d
en klaasCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob's your uncle
Piet
Jan...
EN NIET TEVERGETE...HENK:hippie:
Ps...@De persoon die zn kind Herman/Bob wil noeme..noem het geen Herman...het word een heuze ramp...zeer irritant...en kost veel schoolgeld :cool: