Netjes gedaan weer, zeker voor een livesolo! Bij wat voor soort optreden was dit? Ik herken idd ook wat Bettencourt-style dingetjes.
Printable View
Netjes gedaan weer, zeker voor een livesolo! Bij wat voor soort optreden was dit? Ik herken idd ook wat Bettencourt-style dingetjes.
Luc-O: Thanks! Optr. van m'n coverband. Ik speel bij 'n tweetal nummers soms 'n gitaarsolo als intro.
Erg cool, het publiek is wel grappig maar dat het je beter alleen in het begin en op het einde moeten laten klinken, dan het wel leuk geweest ( het publiek dan hé :lol: )
Geweldige solo, eigenlijk niks over te zeggen, erg knap, erg coole licks, mooie toon.
Ken jij toevallig btw de gitarist Neil Zaza ?? Ik denk dat jij hem wel erg vet zal vinden 8-)
Thijs G: Thanks! Het is nu meteen duidelijk dat 't nep-publiek is en als ik alleen ah begin en eind publiek ga zetten gaan mensen nog denken dat 't echt is...dat zou natuurlijk pas ECHT nep zijn. Als sfeertje vind ik 't wel leuk zo.
Neil zaza ken ik ja...goeie gitarist!
Nou op zich niet, meestal stfu'en ze wel na een tijdje :P
Maar ik doelde erop dat het gewoon beter zou klinken zo, op een gegeven moment leid het gewoon af waardoor je stukkies van je gitaarspel mist en das gewoon irritant.
Is er een website van je coverband? of zijn er uberhaupt wat mp3kes van die band?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbert v.d. Hanenberg
Grtz,
Conrad
dude je sound is echt te vet!! en je spel ook!!
dat publiek haha :D:D!!
Laterrr
Ismar
He Robbert,
Ik had deze al gehoord op je myspace profiel.
Echt te gek gedaan man! Controle, feel, tone...super!
Is er al een datum dat je cd uitkomt?
Grt
R:oy