ik weet het niet precies..maar ik weet dat je wel goeie support krijgt uit polen als je zo een amp koopt..dat zijn dingen die het extra geld wel de moeite waard maken.
Daarnaast heb ik mijn dual channel triple rec ook er voor laten staan en heeft de amp en kast met mijn bbe een beter mid en bass punch dan mijn opgevoerde 5150.
de stock buizen zijn ook erg goed van deze amps: jj tesla pre en eind buizen..dat zie je bij weinig amps stock er in zitten.
Deze amp heeft ook als voordeel dat hij 2 kanalen heeft en als je echt wilt droppen in volume (optreden kleine zaal) maar je wilt die vette scheur er uit bliven halen/de buizen blijven oversturen zet je de amp op 50 watt..die optie zit er standaard op.
Ik kan niks anders zeggen dat ik echt heel blij ben met deze amp..het is qualitatief goed spul en de clean en gain is zo ontzettend useable..iets wat je op veel high gain amps amper terug vind (clean van de 5150 en mesa zijn stukken minder en de gain van de mr hector is stukken beter dan de mesa en de 5150).