ik zou d'r niet op rekenen, aangezien het gezien z'n formaat wel een geschakelde voeding moet zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robzilla
Geen ruis misschien, maar wel die hoge fluittoon.
Printable View
ik zou d'r niet op rekenen, aangezien het gezien z'n formaat wel een geschakelde voeding moet zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robzilla
Geen ruis misschien, maar wel die hoge fluittoon.
Gierigheid bedriegt de wijsheid!!!!!!!!!!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antal
AHahaha, geld hebben voor een Plexi en dan krenterig doen over een adapter. Die Hollanders toch!!
Nu serieus. Ik heb een boss od3, een Boss DS1 Robert Keeley Ultra mod en een goedkope Collins Wah (schijnt het huismerk van Musik produktiv). En als adapter : eentje van een speelcomputer. Wellicht niet gestabiliseerd, want met de Wah heb ik geen geruis, met de OD3 een beetje ruis en met de DS1 een serieus gebrom. ALs ik met batterijen speel is het heel stil. Dus ook ff de test gedaan met zo'n boss adapter van een makker... en... ook stil. Dus, niet bezuinigen op een adapter, lijkt me.
Het feit dat deze adapters op de markt gebracht worden door een fabrikant van geluidsapparatuur suggereert dat zij zich daar ook al mee bezig hebben gehouden. Voralsnog zou ik er dus van uit gaan dat je met die dingen géén problemen hebt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
idd, ik heb er iig nog nooit klachten over gehoord..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
idd, ik heb er iig nog nooit klachten over gehoord..Citaat:
Ik heb dus van de week toch maar zo'n 1spot gekocht. 19,95 bij pro music store. Bevalt me prima. Heb geen last van ruis of fluittonen of niets. En het snoer wat er aan zit is ook wat steviger en langer dan bij de meeste adapters. Ook erg praktisch.
Volgens mij is het ook een geschakelde voeding. Maar perfect stil. Dus heeft het in dit geval wat mij betreft alleen maar voordelen!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
Niet te snel oordelen hè. Die plexi heb ik gekocht toen ik nog thuis woonde, en dus een hele andere financiele situatie had. Maar dat is verders mijn zaak, en niet de jouwe lijkt me.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heavy-metal-thunder
Verders vind ik gewoon dat een product een goede prijs/kwaliteit verhouding moet hebben. En boss adapters van 25 euro hebben dat IMO gewoon niet. De 1Spot duidelijk wel. Dus raad ik hem iedereen aan die van plan is een Boss adapter te kopen. Heeft niets met gierigheid te maken lijkt me.
En die opmerking over die wijsheid zegt meer over jou dan over mij. Laat ik daar maar niet eens op in gaan :wink:
Die heb ik idd vooralsnog niet :)Citaat:
Niet te snel oordelen hè. Die plexi heb ik gekocht toen ik nog thuis woonde, en dus een hele andere financiele situatie had. Maar dat is verders mijn zaak, en niet de jouwe lijkt me.Citaat:
Verders vind ik gewoon dat een product een goede prijs/kwaliteit verhouding moet hebben. En boss adapters van 25 euro hebben dat IMO gewoon niet. De 1Spot duidelijk wel. Dus raad ik hem iedereen aan die van plan is een Boss adapter te kopen. Heeft niets met gierigheid te maken lijkt me.
En die opmerking over die wijsheid zegt meer over jou dan over mij. Laat ik daar maar niet eens op in gaan :wink:
quote]
Grapje, man!!!
Die heb ik idd vooralsnog niet :)[/quote]Citaat:
Heyheyhey... was een grapje, man.
Hoi!
Ik koop voor elk pedaaltje dat ik koop een apart blokje in de Makro. Die dingen kosten 6 euro 't stuk, 500ma, gestabiliseerd, voor die prijs koop je nog niet echt een duracel batterij. Nog nooit last mee gehad, geen brom, nog nooit eentje kapot gegaan op ongelegen moment, en voor dat bedrag heeft elk pedaaltje wel een aparte voeding; bij een pedal power van 200 Euro's of meer is dat ook het geval, mijn setje blokjes incl. verdeeldoos kostte nog geen 60Euro, en het geeft nagenoeg geen brom zoals je dat bij sommige daisy's wel eens hebt.
Cheers,
Bart
Hoi!
Ik koop voor elk pedaaltje dat ik koop een apart blokje in de Makro. Die dingen kosten 6 euro 't stuk, 500ma, gestabiliseerd, voor die prijs koop je nog niet echt een duracel batterij. Nog nooit last mee gehad, geen brom, nog nooit eentje kapot gegaan op ongelegen moment, en voor dat bedrag heeft elk pedaaltje wel een aparte voeding; bij een pedal power van 200 Euro's of meer is dat ook het geval, mijn setje blokjes incl. verdeeldoos kostte nog geen 60Euro, en het geeft nagenoeg geen brom zoals je dat bij sommige daisy's wel eens hebt.
Cheers,
Bart