Printable View
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BamBuFan1 En zelfs Ibanez besteedde dat niet uit, maar Hoshino, het moederbedrijf dat o.a. de merknaam Ibanez gebruikte. En zelfs Hoshino gebruikte die naam niet maar doet dat nog steeds. Iets scherpere en beter belichtte foto's zouden in dit geval zo een schematje opleveren.
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DiscoFreq Ik bedoelde tussen de Coron Distortion 10 en Distortion 15, ik denk niet dat ik een DOD 250 heb liggen :D schema, geen plaatjes of pendaaltjes ;) (Ik heb hier dus 'n recente/gele DOD 250-behuizing liggen en wil daar wat CORONachtigs inbouwen)
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius schema, geen plaatjes of pendaaltjes ;) (Ik heb hier dus 'n recente/gele DOD 250-behuizing liggen en wil daar wat CORONachtigs inbouwen) Ah, die heb ik niet, enkel de pedaaltjes (ergens) :D
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DiscoFreq Ah, die heb ik niet, enkel de pedaaltjes (ergens) :D Ok. Iig.: je hebt 'n zeer toffe website!!!
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius Ok. Iig.: je hebt 'n zeer toffe website!!! Thanks, 'k doe m'n best :D