MMmm,, duidelijk!!
Tnx voor de antwoorden!!!! :-D :-D
GR,ROnald.
Printable View
MMmm,, duidelijk!!
Tnx voor de antwoorden!!!! :-D :-D
GR,ROnald.
Ik ga trouwens toch eens proberen of er mensen zijn die de navigator willen verkopen. Het moet toch wel tweedehands te krijgen zijn (zo ben ik immers ook aan de rover en traveller gekomen).
Weet iemand hoe duur de navigator was toendat die uitgebracht werd???????????
Ik geef je weinig kans 2e hands, want er zijn er niet zoveel. Ik ben er nog nooit 1 tegen gekomen. Ernst heeft ze nieuw wel nieuw op voorraad. De navigator kost ong. 1250 nieuw...
1250? :o :o :o
Sorry, maar dat geld heb ik niet!!..
Ahh,, ik probeer het gewoon ffies tweedehands.
Weet jij misschien andere merken die iets van 9 drukknop CC's hebben per patch. Dus zoals bijv de navigator?
Het is trouwens iets minder wat ie kost, slechts 1150 incl. btw las ik straks terug in een mailtje van Ernst. Scheelt toch weer, niet dan? :-D
Met een dergelijke midi-controller begeef je je echt in de 'hogere regionen' zeg maar. Andere opties dan zijn (van duur naar minder duur)
Skrydstrup sc1
Axess fx1
Rocktron All Access
Bij mijn weten heb je het dan zo'n beetje gehad met top the bill controllers. De All Access komt zo nu en dan 2ehands nog weleens voorbij, maar die is ook redelijk schaars. De rest 2e hands? Forget it!Nieuw kost de All Access 985 euro.
Hey,, iig bedankt
Ja,, euhh ik heb ff een tijdje gegoogled. En zag dat de eerste niet eens in nederland verkocht worden, laat staan dat ze tweedehands te krijgen zijn.
Rocktron All Access zag ik wel meerdere keren, dat zou opzich wel moeten lukken, al vermoed ik dat je er wel 500 voor moet betalen..
De navigator, dat zou misschien ook moeten lukken. Want ik heb de rover en de traveller ook tweedehands gekocht, terwijl iedereen vertelde dat mij dat niet zo lukken.. (trouwens, wat een geld voor een MIDI bord, 1150 :o )Dus dat word gewoon gokken. De navigator zal tweedehands ook nog wel 500 kosten denk ik :cry: :cry:
Zijn er geen ander vegelijkbare apparaten die in de midden klasse zitten ivm all acces en fc200??
Ik zat ook nog aan iets anders te denken. Als ik nou vier fs-5u's zou kopen, dan ben ik er ook :D. Maar ik heb eigenlijk schakelaars nodig die doormiddel van drukken aan gaan, en nog een keer drukken uit gaan. Ik geloof dat de fs-5u alleen aan blijven zolang je ze ingedrukt houdt.. Welke type kan ik daar het beste voor nemen? Of kan de fs-5u dit wel?
Dat kan ook,
dan moet je de fs-5l hebben. Die doet precies wat jij zoekt.
Overigens is een fs-5u erbij voor tap-tempo ook wel handig. Dus bijv. 4 5l's en een 5u, daarmee maak je de fc200 ook een flink stuk veelzijdiger, voor veel minder geld...
Okey.. tnx!!. Gebruik jij eigenlijk vaak Tap tempo, tenminste op een manier dat je m wilt schakelen???
Ik gebruik tap-tempo all the time! 9 van de 10x voor delay, maar ook wel voor tremolo of modulatie-effecten.
Heb mijn delays zo ingesteld dat ze zonder te tappen gewoon altijd bruikbaar zijn (zeg tussen 300 en 450 ms) en per song waar ik delay gebruik tap ik meestal ff het tempo in. In al mijn programma's staat standaard een delay aan, die ik middels het expressiepedaal op de fc200 erin of eruit mix (parallele loop, delaymix loopt van 0 tot zeg 60%). Standaard staat in mijn meeste programma's de delay op 0% geprogrammeerd. Als ik dan delay wil trap ik het gaspedaal (een stukje) in.
Okey.
Maar dan hoef je die fs-5u te hebben. Jij gebruik m via je expressie pedaal, dus kun je beter een extra expressie pedaal erbij nemen.
Ik snap het niet helemaal, waarom zou je af en toe (dus zolang je op de knop blijft staan) de extra delay nodig hebben? en als het toch door een druk knop geschakeld moet worden, kan het toch ook via de fs-5l gedaan worden, dan hoef je tenmiste niet aldoor die knop ingedrukt te houden..
Ik weet t ook niet precies hoor.. dusz,, Gr
Dus worden het 4 x de fs-5l en 2 x de EV 5 :-D