ik heb trouwens wel een lijp idee voor een modificatie voor een echt brute metal sound Metalzone mod door lennart
Printable View
ik heb trouwens wel een lijp idee voor een modificatie voor een echt brute metal sound Metalzone mod door lennart
Lijpe mod hoor! :-D
http://cgi.ebay.nl/Boss-MT2-MT-2-Met...QQcmdZViewItem
V!N graag uw reactie
Die clips klinken wel vet moet ik zeggen!! 8-)
Maar eumh... zo maar ff wat quotes van die reacties van mensen.
Citaat:
Dude, this is amazing! It's dynamic, it's tight, it's Stevie Ray. THANK YOU SO MUCH! I got to set it down beside my unmodded TS9...your TS9 to TS-808 mod is everything the TS9 isn't...Thank you so much. You've made my life! lol:)
Citaat:
Monte, Thank you for easily one of the best mods I have seen. In less than an hour I now have the smoothest, hottest distortion coming out of this DS-1 pedal! As I did each mod and plugged in back in it just kept getting better dude. Thanks again.....
Citaat:
Dear T-Von, man, Thanks, this thing (DS-1 mod) is RIPPING!! Took me about a half hour to install and I just finished up using it at this weekends gigs and could not be more pleased! Again thanks.
Loopt ie nou de boel te fucken of verkoopt ie heel veel van dat soort modkitjes?? :???: :)
pfft telsel niveau
Dit onderwerp is bedoeld om lekker te gaan prutsen binnen een pedaal waar genoeg leuks van valt te maken. Ik zal alleen reageren op berichten die daar dan ook daadwerkelijk over gaan.
Dat zijn condensatoren van het merk Nichicon, vooral lui in de doe-het-zelf HiFi gebruiken deze. Je kunt ze opzoeken, maar dergelijke modificaties staan of vallen niet bij een bepaald merk. Zolang je er iets in stopt van een zekere kwaliteit, zit het wel snor.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chennie
Verhip, heer Monte Allums kende ik nog niet ! Als je de veilingen uit zijn feedback opent, zie je dat hij wel echt massa's van deze sets verkoopt. Ik zal morgen als ik wat meer tijd heb mijn eerste bericht in dit onderwerp proberen aan te passen en ook hem en zijn geluiden erbij te zetten.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hexxxus
Ik vind de geluidsfragmenten heel behoorlijk, vooral het zesde ! Daar zou ik best de studio mee in durven gaan. :)
Er schoot mij overigens laatst een nieuw ideetje dat misschien ook wel goed klinkt. Zonder de diodes blijft de opamp ook wel scheuren, maar hoe ? Ik ben erg benieuwd hoe dit zal klinken.
Maar wat houdt 'boutique' nou precies in??
duur thuis gepruts
duur thuis gepruts
duur thuis gepruts