Huh? Ik vrees dat je ernaast zit. Kopen is kopen in Nederland. De winkelier hoeft van de wet niet eens te ruilen. Ruilen is al een extra service, laat staan geld terug geven.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cubensis
Printable View
Huh? Ik vrees dat je ernaast zit. Kopen is kopen in Nederland. De winkelier hoeft van de wet niet eens te ruilen. Ruilen is al een extra service, laat staan geld terug geven.Citaat:
Ja, volgens mij moet je alleen je geld terugkrijgen als het product niet goed is of niet aan de verwachting voldoet qua kwaliteit. En daar is hier geen sprake van. Ik vind het netjes van de winkel om een tegoedbon te geven.
Misschien kan je voortaan afspreken dat je een effect eerst een week op proef neemt, voordat je het defintief koopt. Er zijn winkels die dat doen, maar dan moet je denk ik wel een vaste klant zijn.
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Belgie heb je zo'n bedenktijd enkel bij op afstand aangekochte dingen (postorder enzo).Citaat:
Klopt ja, da's hier ook. één week bedenktijd bij aanschaffen op afstand. Geldt volgens mij ook voor aan de deur kopen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan