Damn wat kut!! Dimebag was ook een van mijn favo gitaristen! Zieke mofo die dat gedaan heeft :x
Printable View
Damn wat kut!! Dimebag was ook een van mijn favo gitaristen! Zieke mofo die dat gedaan heeft :x
ja volgens mij hebben ze dat soort dingen een beetje backwards in de VS, maar goed, heel erg kut dat dit zo maar kan gebeuren.
RIP Mijn leermeester en god van de pinched harmonics!!! :( :( :(
WTF :o
Man, man, waar gaat dit heen? Alles leek nu op zijn plaats te vallen, terug bij Dean en zo, het zag er zo goed uit... en dan dit :evil:
RIP Dimebag :-(
Damn
RIP dimebag.
Misschien dat ze daar in de USA nu eens wakker worden en wat aan de vuurwapenwetgeving gaan doen.
reken er maar niet al te hard op :-(Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schwalbe
Dacht je dat? :o :-( :oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schwalbe
De Amerikanen hebben niet door wat hun vuurwapenwet te maken heeft met incidenten met vuurwapens, en volgens mij zullen ze dat ook nooit doorkrijgen..
het land van Vrijheid noemen ze dat... (nou, my ass, als het zomaar mogelijk is om een groot artiest zoals Dimebag dood te schieten, is er naar mijn mening een behoorlijk overschot aan vrijheid... :evil: :evil: :evil:)
dit is triest...
nog triester vond ik op het dean forum. een zogenaamde fan die vlak bij stond en helemaal overstuur dit postte:
i had tickets to the show in flint michigan too... i don't know whats going to happen... theres some blood on my ticket stub so i'm going to sell it on ebay or keep it or something... i know DBD is in heaven (or ripping some mad riffs in hell)
de man ligt nog op dat podium en deze "fan" wil het nog niet eens gestolde bloed op zijn kaartje al te koop aanbieden...
ziek, zieker, ziekst...
ja echt ernstig, vooral de laatste maanden was ik redelijk into pantera en dimebag was een van de genialere gitaristen imo.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lacrymosa
echt zonde en zo onnodig :(
Damn, echt kut dit man
Maandag had ik besloten om een keer weer is wat meer ouwe trash te luisteren..........dus pantera in mn cd speler geknald.........inspiratie gekregen......hele week pinches en whammy shit zitten oefenen.......en nu dit
Dit vent was echt een gitaargod imo
Ik wil ook wel weten wie de rest is, want ik hoop zeker dat Vinnie Paul het wel heeft overleefd, anders zou de wereld in 1 klap 2 van de beste metal muzikanten op aarde kwijt raken
Volgens mij is het hier nog niet voorgekomen dat een of andere idioot het podium op klimt op even iemand neer te schieten...Dat bedoelde ik te zeggen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franc