zeker
Printable View
zeker
wacht effe, je VRAAGT 120 en iemand biedt 150?! :???: :oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strattie
geen wonder dat 't slecht met de economie gaat!
"Meneer wat kost die nieuwe Renault Megané?"
"Voor u een koopje, meneer! 22.995 euro!"
"Weet u wat, ik geef u 30 duizend, deal?"
:roll:
HAhaha...cool. Misschien had die persoon de advertentie nog gezien toen er 199 voor stond ofzo :-D Mjah, idd...lekkere 150 euro winst gemaakt :o
Edit: Handelen met pedaaltjes is trouwens best leuk hoor...ik heb zo mijn halve Fender Plus Strat kunnen financieren :oops: :cool:
*uche*W.O.F.*kuche*. :oops: :wink:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartL
Nice-one :-D :-D
niet helemaal natuurlijk.
want technisch gezien heb ik op die Vox wah dik verlies (-74 euro) gemaakt. (nieuwprijs was 125 euro. reparatie 84 euro. =209. verkocht voor 135)
:-(
Maar niettemin heb ik i.i.g. 't geld voor die W.O.F. :)
En binnenkort hoor ik dus ook bij de Teese-clan.
Hehe...ik krijg komende week mijn Vox v847 :-D tb gemaakt door Antal & hij heeft ook de volume mod erop 'gedaan' (hoe zeg je zoiets fatsoenlijk? :-? ) Heeft me met alles erbij ongeveer 95 euro gekost :-D
netjes.
wat bij mij de dure factor was, was een nieuwe originele vox-potmeter, die iets van 40-50 euro kostte volgens de technische dienst van Dijkmans Muziek.
Dat zie je idd steeds vaker op marktplaats en zo. Dan vraagt iemand een bedrag. En dan gaan er gelijk mensen overbieden. Ik snap dat echt niet hoor. Als je gelijk een mailtje stuurt en je bent een beetje snel (lees de 1e) dan kun je hem gewoon voor de vraagprijs krijgen. Ik vind dat men de boel dan toch voor anderen loopt te verzieken met dat overbieden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
Volgens mij ben jij behoorlijk genaaid met die reparatie van je. Ok, ze zijn wel duur die potmeters, maar voor $25 dollar heb je bij smallbear een fulltone pot.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
Denk je dat echt? Denk je echt dat de verkoper dat ook vind? Als die een hoger bod krijgt gaat hij em echt niet voor zijn vraagprijs verkopen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antal
En verder, "voor de anderen" doe ik niet aan tenzij ik ze persoonlijk ken. Anders is het botweg ïeder voor zich.