OOOOOhhhhhhh, kicken man, mooi spul:cool:
Printable View
OOOOOhhhhhhh, kicken man, mooi spul:cool:
erg aangenaam.
Die rode Gretsch is echt mooi, en die Les Paul ook, ik vind de eerste Gretsch niet zo maar dat komt door de finish.
Ik wist niet dat ik Gretsch gitaren ook mooi kon vinden (en zeker niet met Bigsby!), ze zien er echt super uit :lol: Ook de LP is leuk, maar niet zo bijzonder als de andere 2.
Holy...... :o .......maccaroni!
Mooie gitaren hoor. Mijn complimenten.
prachtig spul :o
1: Supervette gitaren!!!
2: Over die feedback van de hollowbody: De gitarist van de haagse band "Sidekick Bob" (hele chille gasten zijn dat) speelt met een vergelijkbaar model (iets minder knoppen). Hij vertelde mij pas (toen ik zn gitaar aant bewonderen was, en vroeg naar feedback) dat hij een hele precieze instelling had gevonden op zijn versterker om zo min mogelijk feedback te hebben. Verder heeft de gitaarman van "Sellfish" ook een gretsch hollowbody, maar daar heeft ie een t-shirt (no shit!) ingepropt. Klinkt nog steeds super!
Misschien dat je eens een babbeltje moet maken als je 1 van de heren toevallig ergens ziet spelen. Die Gretschen klinken bij hun iig als een tiet.
Normaal vind ik een Gretsch niet echt mooi, maar die Gretsch Light Blue Pearl Duo Jet van jou ziet er echt kick-ass uit dude 8-)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bins
Da's ook eigenlijk het enige probleem, ik heb de perfecte instelling op mijn versterker wel gevonden, maar dat is niet de instelling die ik gebruik met mijn andere gitaren op het podium. En om nou steeds alles weer opnieuw in te stellen bij een gitaar wissel tijdens een optreden...
Maar daar heb ik de gitaar ook niet voor. :razz:
Die rode is in het echt oranje. Die Duo Jet moet je eigenlijk in het echt zien... Het is geen verf die is gebruikt als finish. Het is van dat spul wat je ook wel regelmatig op Drumstellen tegenkomt...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daniël_san