Want?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Printable View
Lees maar 's even het topic 'Waar is Mesa/Boogie gebleven?' op basgitaarforum.nl
Wees dan ook zo tof om er effe en link bij te doen:soinnocent:
https://basgitaarforum.nl/viewtopic.php?t=78102
Maar daar dan even op inhakend;
- Waar is Rivera gebleven. Website is extreem out of date en de Facebook pages zijn niet heel veel beter.
- Waar is Bogner gebleven? Website is extreem out of date en de Facebook pages zijn niet heel veel beter.
En ik wou hetzelfde gaan schrijven over Soldano maar daar is blijkbaar iets ge-up-ge date.
Bij Mesa denk ik altijd aan de triple rectifier. Interessante voeding heeft dat ding :).
Was een associatieve rant ergens over, weet niet meer precies.
Die versterker klinkt nogal uitgesproken, niet mijn kopje thee, maar het is een interessant ontwerp, met twee GZ34's en een solid state gelijkrichter.
Want? Voor situaties als dit topic natuurlijk.
Versterker uit US, er lijkt iets aan de hand, geen EU dealers en support. Wat als het probleem blijft?
Lijkt verre van ideaal, toch?
Ik denk dat Gibson daar ook veel voor tussen zit. Lijkt me aannemelijk dat winkels voor gestoorde bedragen Mesa spullen moeten inkopen en afhaken.
Ik heb zelf onder andere een Mesa Roadking 2 maar die is vanzelfsprekend al lang uit garantie en heb gelukkig een tweetal reparateurs die aan zo'n amps willen en kunnen werken.