Ik heb hem dus IRL mogen bepotelen, prima gitaartje!!
Printable View
Ik heb hem dus IRL mogen bepotelen, prima gitaartje!!
Thanks allemaal. Natuurlijk zijn er wel dingen waaraan je ziet dat ie niet uit de fabriek komt. Als je de lak tegen een lamp houd is het niet overal even gelijkmatig gespoten, hier en daar wat teveel geschuurd. Het klepje achterop kan mooier (ga ik overdoen) een paar dots zitten er niet helaal recht in. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je een goed bespeelbaar en klinkend instrument overhoud, en dat doet ie. En inderdaad het werkt aanstekelijk. Ik ben al met een nieuw ontwerp in de weer.
Ik vind het ontwerp en het resultaat gewoon erg goed gelukt.
Mooie gitaar. Het lijkt zelfs of je al je hele leven niets anders gedaan hebt dan gitaren bouwen.
Als ik dit zie heb ik trouwens spijt dat ik een bouwpakket gekocht heb ipv gewoon een partijtje hout.
Hahha MisterD Het mooie is dat je altijd een volgende keer hebt na het bouwen van één gitaar. Mijn ervaring is dta je het besluit er een te bouwen steeds makkelijker neemt en de positive feedback hier is zodanig dat je het bijna jammer vind als het klaar is ( buiten de genoegens van het fine tunen en er op spelen). Met als heerlijke 2e de special tools maken en van elkaar overnemen. Dat is bijna net zo verslavend
Ziet er goed uit! Mooi werk...
Nou, dat viel toch best mee?
:D
Mooie gitaar!!
Toonknop ver weg, buiten handbereik, precies zoals het hoort :-)
Ziet er superstrak uit zeg. Nu begint het bij mij ook te kriebelen om een paar stukken hout te kopen en aan de slag te gaan!
Heel knap gemaakt. En gaaf dat je zoveel toch met de hand gedaan hebt.