Da's ook waar.... Hmmm. Al met al moeilijk....
Printable View
Da's ook waar.... Hmmm. Al met al moeilijk....
Doe eens normaal? Ik wilde gewoon de versterker gratis krijgen als excuus ervoor.
Ik zou zeggen, kijk even op hun website of je een bekend gezicht ziet, weten we meteen of het wel een van de eigenaren was of een ander. Ik kom er wel eens en ik geloof niet dat het kwaaie gasten zijn.
Ik heb regelmatig dat meel niet wordt beantwoord of 1 regelig. Dan denk ik, als je zo omgaat met een kans om iets te verkopen anno 2013 :dontgeti: Maar dit is wel heel extreem. Maar ja de Randstad he, miljoenen "leuke" mensen op een kluitje :hide:
@ frekie
Ga jij dit topic lekker gebruiken even voor je eigen vooroordelen tegen de randstad. Straks komt er waarschijnlijk iemand die jou boer gaat noemen en zo is het topic weer fijn vervuild
Laatst liep ik in de buurt en dacht zal ik eens naar binnen lopen...
Nee, ik blijf beter bij sacksioni buurten.
@frekie: verrekkese boer! :)
Het zat me allemaal toch niet lekker.
Heb de zaak gebeld en ben KEURIG TE WOORD GESTAAN door Peter....
Excuses zijn gemaakt...
En t.z.t. ga ik nogmaals een poging wagen en ga uit van een net ontvangst bij De Plug....
Wat mij betreft kan deze POST verwijderd....
Hij is ook maar een mens, daar ben ik het zeker mee eens. Maar als winkelier heb je toch best een plicht altijd klant als koning te stellen. Daar kun je moeilijk over doen, ik zag al een paar reacties in deze trant. Maar als je je klanten wilt houden zul je hoe moeilijk het ook is je privézaken echt apart moeten houden. Zelf vond ik het ook niet een zeer sympathieke man, maar ik kan er gewoon niet zo goed mee omgaan misschien met zulke mensen.
O, excuus bericht hierboven niet gezien.
Fijn dat hij z'n excuses aangeboden heeft. Neemt niet wat ik hierboven gezegd heb, daar sta ik nog achter.
Bot reageren is iets anders dan een klant bedreigen met lichaamlijk letsel.