Ik zag ze net idd bij DWDD. Wat een lekkere oldschool rockband!
Printable View
Ik zag ze net idd bij DWDD. Wat een lekkere oldschool rockband!
Zag ze ook bij dwdd ga morgen kijken in de platenzaak voor het album van ze!
Hele tijd geleden was er al een topic van:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...light=navarone
Ben al fan sinds het eerste moment, heb ze al tientallen keren live zien spelen de afgelopen 3 jaar, elke keer in kleine kroegjes en op mini festivalletjes. Fantastische band en ik hoop van harte dat ze het echt gaan maken! Heb de allereerste EP thuis liggen en de LP + CD ook gekocht op de albumpresentatie in Amsterdam. In maart weer op bezoek in 013 :).
Voor de liefhebber is Navarone 27 april te zien in Bibelot in Dordrecht.
Mijn kaartjes zijn al binnen. 8 euro 55 per kaartje; waar maak je dat nog mee ;-)
De kroepoekfabriek in Vlaardingen... 5 Euri... wie biedt minder?!..:seriousf:
Nog twee weken.. dan gaan we de mannen weer zien!! @ Rotown Rotterdam.. sweeeet!!:rockon:
Kolere, wat een band, zeg! Vanavond in de Supermarkt in Den Haag gezien.. Staat als een huis, veel plezier in het spelen, veel interactie met elkaar en publiek.. Cd gelijk maar gekocht.. Dit was hun eerste concert van de clubtour. Ik ben echt niet zo snel onder de indruk, maar een diepe buiging voor deze gasten!!!
Aanrader! Als je de kans hebt, gaan!
Joe Walsh invloed.....( James Gang )
Vanavond naar 013, heb er zin in!
Vanavond staan ze in Bibelot in Dordrecht. Ik leun daar met een biertje in de hand tegen het hek voor de bar op het balcon ;-)