Bedankt voor de les, Gus. Heel goed ! :satisfie:
Printable View
Bedankt voor de les, Gus. Heel goed ! :satisfie:
Dankje Gus! Hier heb ik echt veel aan! en de andere hier vast ook wel!
Tnx!
Hi
Graag gedaan.
Het leuke is: Je hoeft niet eens te kiezen. Aaronstonebeat zijn benadering is as good as any.
Als je een beetje zoekt in sounds, zie je liedjes en teksten van hem waarvan je stijl achterover slaat.
Dan heb ik het vooral over zijn eigen werk. Da's echt fantastisch, zonder gelul.
Je kunt per keer/onderwerp je benadering aanpassen. Je merkt vanzelf welke van alle mogelijkheden bij jou past.
Veel plezier en succes.
Vriendelijek groet, Gus