-
Hi
Wat een sjieke dingen komen er uit die 'werkplaats'. Dit is dan conservatiefus, maar mooi conservatiefus is nie lelijk.
En ook het aloude tele mankement opgelost:
- akelig bakje voor de ashtray, dan ook de ashtray
Noem dit soort akelige perfectie maar eens normaal. En dan de custom made gereedschapjes.....!
Vreselijk sjiek hoor! Dankzij 'Nieuw' dit draadje op het spoor gekomen, denk ik dat ik het maar eens ga volgen.
Vriendelijkje groet, Gus
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
JazzBass
Erg tof, wil ook zelf nog eens een blonde of butterscotch tele. Mocht je hem kwijt willen, hier zit wel een lefty met te weinig gitaren.. :sssh:
hahaha, eerst maar eens fatsoenlijk afmaken. Dank voor het vertrouwen alvast.
Citaat:
HalfBlindLefty
Gaaf, van lefties word ik al vrolijk, maar een lefty zelfbouw project zorgt er toch voor dat ik blij ben geen oorbellen te dragen.... die grijns van oor tot oor op mijn gezicht zou mijn oorbellen anders spontaan uit doen vallen :)
Looking good !
Edit : En... de naamswijziging werkt ook als een t**t.... Thanks Ido
Hoi HBL, lang niet gezien. Ook op LGTf kom je niet meer?
Citaat:
Saf
tres Sjiek!
Merci bokoe!
Citaat:
Duhsjaak
Hi
Wat een sjieke dingen komen er uit die 'werkplaats'. Dit is dan conservatiefus, maar mooi conservatiefus is nie lelijk.
En ook het aloude tele mankement opgelost:
- akelig bakje voor de ashtray, dan ook de ashtray
Noem dit soort akelige perfectie maar eens normaal. En dan de custom made gereedschapjes.....!
Vreselijk sjiek hoor! Dankzij 'Nieuw' dit draadje op het spoor gekomen, denk ik dat ik het maar eens ga volgen.
Vriendelijkje groet, Gus
Dank Gustavo. Hoop het niveau te kunnen handhaven.
-
Een 'fence' gebruiken helpt enorm om de dots in een rechte lijn te krijgen;
http://i271.photobucket.com/albums/j...h/IMG_4345.jpg
Straks lijmen en terwijl de boel droogt zal ik eens aan de brug en stringthrough beginnen.
-
Een waxinelichtcupje met een beetje Titebond, een satehprikker om de lijm in de gaatjes (ipv eromheen wanneer je de smeerboelmaakspuitmond van de fles gebruikt) te verdelen en een IKEA potloodje om de dotjes, eenmaal in de gaatjes gefrummeld (worstevingers) een beetje aan te drukken. Zo blijven je vingers langer schoon en beschikbaar voor belangrijke bijkomende werkzaamheden als ogenwrijve, neuskrabben en mobiele telefoon beantwoorden;
http://i271.photobucket.com/albums/j...h/IMG_4348.jpg
Niet op het plaatje; een stukje Plenty easypull papier om de stompe kant van het IKEA potloodje te reinigen.
Tot zover de reclame.
-
brug en thru holes had ik even niet zo'n vreselijke zin in...
-
lovin' it.
op naar dè tele cliff: de stringthrough holes mooi in line boren. sterkte ! :)
-
het ziet er allemaal zo makkelijk uit!
ik zou graag ook zelf eens een gitaar bouwen, ik hoop dat het er deze zomer van komt.
in ieder geval een hele gave tele, ik ben benieuwd naar het resultaat!
-
Citaat:
barno
lovin' it.
op naar dè tele cliff: de stringthrough holes mooi in line boren. sterkte ! :)
Er is al een plan aan het brouwen.
Citaat:
Rory-214
het ziet er allemaal zo makkelijk uit!
ik zou graag ook zelf eens een gitaar bouwen, ik hoop dat het er deze zomer van komt.
in ieder geval een hele gave tele, ik ben benieuwd naar het resultaat!
Gewoon eens doen! En dank je.
-
Hahaha, bandwidth exceeded!
Maar niet voor deze account;
http://i1176.photobucket.com/albums/...e/IMG_4357.jpg
-
Pro-account aangeschaft. Feauteaux moeten het weer doen.