Het gaat hem om de kwaliteit en niet de kwantiteit.
Trouwens, de gmajor is echt best uitgebreid hoor...
Printable View
Het gaat hem om de kwaliteit en niet de kwantiteit.
Trouwens, de gmajor is echt best uitgebreid hoor...
uiteraard, dat snap ik. maar ik vind de kwaliteit van GT6 al best goed, en G-m zal zeker niet slechter zijn. maar ik vind het gewoon lekker om wat te kunnen kiezen. anders ga je weer losse dingen erbij kopen omdat er iets niet deugt of mist ofzo
Maar het ging hier over de PRO en de XTPRO. Ik heb even zitten zoeken ook op internet omdat ik misschien voor onze nieuwe CD de PROXT wil gaan gebruiken.
Dit staat op de line6 site bij de FAQ:
How is PODXT Pro different from POD Pro?
In addition to 32 new groundbreaking amp models and 22 cabinet models built from the award-winning technology found in our flagship Vetta amplifier, PODXT Pro delivers 6 simultaneous effects (choose from more than 45 classic models of stompbox and studio effects) that can be flexibly routed to meet your unique sonic needs. In addition, PODXT Pro offers USB support for Digital Audio In & Out, an intuitive screen display for deep patch editing, and Flash memory that allows for easy upgrades so you can always incorporate the latest innovations from Line 6 as they become available. Different from the original version, PODXT Pro has AES/EBU and S/PDIF digital inputs, selectable digital output resolution of up to 24 bit / 96 KHz, a USB connector for more digital audio and MIDI features and PODXT Pro is also compatible with GuitarPort software. The effects loops on/off state is storable per-patch and controllable remotely as well as being switchable between series/parallel.
How is PODXT Pro related to Vetta?
The PODXT Pro utilizes Vetta's Point-to-Point interactive modeling technology to offer you 32 of Vetta's incredibly soulful and accurate amp model reproductions. In addition, you get more than 45 of Vetta's stomp boxes and studio effects in a portable and easy to use package.
klinkt goed :-D
Ik zou de Vox Tonelab afwachten, staat goede test op harmony central.
Volgens winkel moet de tonelab deze maand binnen zijn.
Ik ben zelf namelijk een behoorlijke Vox gek en sta te springen om deze te testen.
Volgens mij zijn deze gebaseerd op de sounds uit de valvetronix serie. Als dat zo is. Zou heb best goed moeten klinken want de valvetronix zijn echt niet slecht..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swampash
Dan heb je nooit echt goed een valvetronix getest.
Je moet er voor zorgen dat je uit de preset mode komt door de manual up en down tegelijk in te drukken.
Dan beleef je hem wel ff anders.
Ga dit bij je volgende winkel bezoek maar eens proberen en dan wil ik weten of je hem nog klote vind.
Oké, maar hoe klinkt hij nou? De oude POD en de Vetta vond ik een beetje sompig en digitaal klinken (echt het Line6 karrakter) maar hoe is dat nu bij de XT ? Ben erg benieuwd hoe hij zich in een Live setup gedraagd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swampash
type foutje wat ik niet had gezien. Ik vind voxjes zeker niet slecht. Vox is na mijn weten al lang bezig met modeling (korg is toch ook van vox en die doen al erg lang aan medeling). Als dit niet zo is vind ik de voxjes nog steeds goed klinken.
PS: heb mijn typfoutje al verbeterd :oops:
welke modeler zou het beste werken met een buizenversterker? het schijnt dat veel modelers daar moeite mee hebben, klopt dat?