:soinnocent:
Printable View
:soinnocent:
Die zijn allemaal goed, doe zo verder LOL :seriousf:
En dat van die piemel, aan die van mij hang ik mijn jas nog op en jij?.
Veertjes, ja van je Tremlo lol, jij echt wel het einde of is het nu het begin.
CID-Gibson heeft nu een lekker nummer op = Bad Boy Boogie :rockon:
Let There Be Rock :rockon:
Tokai en Burny kan ik me nog wel iets bij voorstellen als advies voor een beginner maar Ibanez? Van de Les Paul's van Ibanez zitten er diverse tussen van multiplex en het lijkt me stug dat de ts er daar snel achter is bij het testen. Een Edwards gaat ie volgens mij nooit vinden voor een prijs van een Epiphone als hij er al een tegen komt.
Maar als je een Burny, Edwards of (dan ook maar meteen) Gibson tegenkomt binnen je budget, ja dan is het niet verkeerd natuurlijk.
En maak je wat betreft versterker niet al te druk want de kans dat je over een paar jaar nog over die amp speelt acht ik vrij klein voor jou budget. Dus koop gewoon een ampje die je wel okay vind klinken en accepteer een toekomstige upgrade. Roland cube, of line 6 of iets.
Of je kan er ook op een warme dag het raam mee openhouden, of niet ?. :crazyhappy: Er bestaan geen beste gitaren voor beginners iedereen loopt in het begin met zijn smoel tegen de muur. Als je van de eerste keer de juiste hebt, en dit nog vind na 5 jaar ........ je hebt al een kitje voor 150euro :seriousf: lol
:chicken: ?
Tientekens !
Niet zo lachen allemaal, hij heeft daar wel een hele echte zwarte SG ebony. Moet je niet onderschatten. En, als je nog gitaar kan spelen met een dwangbuis aan ben je echt een topper.
Whaa, ik heb die van mij alweer van youtube en de computer verwijdert :seriousf:
Ik wil hem er ook bij zetten :(