mooi filmpje van jou op youtube die crying guitar;)
Printable View
Doe dan maar even wanneer je moeder niet thuis is. Of ze dit leuk zou vinden?
http://img97.imageshack.us/img97/8714/p1020833d.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Geldt helaas niet voor alle platen. Op TDPRI voorbeelden genoeg gezien van mensen die gitaren jaren voor ramen hadden staan in de volle zon, zonder resultaat. Maar zal in de meeste gevallen waarschijnlijk wel prima werken. je zit dan wel met een splinternieuwe plaat die de oude kleur heeft. Je bent dan wel al halverwege
ga dan stiekem roken.. en de rook uitademen op de slagplaat... (edit.. ik spoor je niet aan hoor)
ehm ik denk niet dat het slim is om je slagplaat in de magnetron te doen.. ivm de metale onderdeeltjes.. beetje een kerstbal in magnetron effect volgens mij
mod edit..........
Niet mijn smaak maar het allerbelangrijkste is natuurlijk dat jij d'r enthousiast van wordt . Dat vind ik altijd leuk om te lezen ....:)
ik hoop voor je dat je er nog geen 100 euro voor hebt betaald anders ben je zwaar genaaid, die dingen kostten destijds namelijk 120 euro nieuw.[/QUOTE]
je blijft lachen..ik wist niet dat je toen al euro`s had...volgens mij nog de gulden....!!
Dit zelfde geld voor een fender...in de jaren 50 en 60 nog geen 200 dollar...nu betalen ze voor zo`n versleten en tig keer afgeschreven dingen een paar duizend euro....