Vind ik leuk!
Printable View
Vind ik leuk!
Gefeliciteerd, is een fijne band om naar te luisteren, met een heerlijk geluid.
BTW, kun je voor mij Charlotte Wessels een kus op d'r wang geven, wat een fantastische vrouw is dat. :D ..
Gr
Johan
Ondanks dat je nu in een flikker-metal band speelt vind ik je nog steeds geweldig!
Nou dacht ik dus hetzelfde. Ik werd 2 jaar geleden meegesleurd naar hun concert als een poging van wat vrienden om me te koppelen aan een meid. Ik dacht ach, 12,50, ik ga wel voor de gezelligheid. Die meid had ik overigens een maand ervoor al verkering mee en we zijn nu inmiddels dus al 2 jaar samen. Enfin, we gingen mee, ik verwachte er niks van. Het is gewoon niet mijn muziek, maar toch heb ik er goed van genoten! Ze speelden strakke en catchy nummers en klonken gewoon goed. Met Timo erbij zal het zeker niet minder zijn.
Wat ik me afvroeg, hoe ben je eigenlijk bij Delain terecht gekomen?
@ Tho: :seriousf::ok:
@Tank: Het komt live inderdaad heel erg sterk over, heb ons (vreemd om te zeggen :D) live gezien in de laatste show in Tivoli en dat was echt waanzinnig.
@Steven: Ik zat een tijdje op de Rockacademie tot Menno Gootjes (gitaarleraar daar) mij tipte dat Delain een gitarist zocht. Toen heb ik gewoon gemailed en auditie gedaan.
Dus ik begrijp dat je ook bent gestopt met je opleiding en Delain in principe nu gewoon je full time baan is? Hoe ziet je week er dan eigenlijk uit?
Ik heb de Rockacademie ff voor onbepaalde tijd stopgezet omdat het voor mij niet echt te combineren was met de drukke periode nu.
Ben wel van plan om als het wat minder druk is weer te beginnen.
Qua week, ik ben veel bezig met zakelijke dingen (veel rondmailen, promo, etc), daarnaast altijd wat dingetjes voor Delain, zelf opnemen, doe ook wat sessiedingen nu. En uiteraard chillen ook :D.
Gefeliciteerd man! Zijn ze nu met twee gitaristen of vervang jij iemand?