Als de locatie en tijd gunstig is dan neem ik mijn afgetrapte hw1 strat mee:ok:
Printable View
Als de locatie en tijd gunstig is dan neem ik mijn afgetrapte hw1 strat mee:ok:
323 km, alleen heen..
Ik denk dat ik bedank, maar ik zal zo mijn strat nog even vragen en als die echt heel graag wil kan ik er over na denken. Maar waarschijnlijk moet ie dan alleen (dan stuur ik hem wel op)
Ik kan een US 62RI meenemen indien gewenst, maar januari wordt wel erg lastig voor me. Heb dan een complete maand examens.
Het zou fijn zijn als iemand dan iets van versterkers meeneemt, of we hangen alle gitaren in de PA met een 16 kanaals mengpaneel en iedereen neemt dan z'n eigen overdrive pedaal mee :blast:
Maar kan iemand misschien een poll openen voor de plaats te bepalen? dan weet ik of ik mijn vader moet overhalen of niet.
Grtz.
Ijselrobo 07
Een paar goede versterkers zou wel fijn zijn inderdaad. Mijn Koch staat in mijn berging bij de studio's, mijn Kitty Hawk M3 heeft verrotte eindbuizen en moet eigenlijk in onderhoud. Blijft mijn Fender Champion 600 over :S.
Qua lokatie, is het een optie om eens te inventariseren wat er mogelijk is? Ik zou kunnen kijken of ik hier in de oefenruimtes bij Atak wat kan regelen ( is in Enschede, ook niet echt centraal maar vooruit). Dan hebben we iig de beschikking tot een volledig gemobiliseerde studio met twee Koch's naar smaak, een Eden Nemisis fullstack, Pearl drumkit en een PA.
Sowieso amps. Mengpaneel of prutversterkerstjes: dan blijf ik thuis.
Ik wil m'n CMW wel meenemen, maar dat is nou niet bepaald een versterker waar iedereen wat aan heeft (het heeft nou niet bepaald een typische marshall sound oid).
We gaan wel samen, lijkt me wel eens leuk praten met jou :)
Waar Koch's zijn, kom ik liever niet. Die dingen klinken zo vreselijk steriel en schel! Beter zoeken we gewoon een 'ruimte' waar iedereen in kan. De amps, dat komt altijd wel goed.
Inderdaad goede versterkers is een pre zodat je duidelijk de verschillende karakters, feel en sound kan horen van verschillende strats.
Het hoeft niet perse een Fender te zijn dus Vintage, Blade, Tokai, Haar, Suhr, Tyler (vergeet ik iets) zijn welkom.
Ik wil graag de CS '69 pickups testen en is zo'n meeting een perfecte gelegenheid om dat te kunnen doen. Dus wie een strat heeft met CS '69 erin... super!
Niels, dan kunnen we carpolen. Heb een grote stationwagen, dus daar past genoeg in. Kan wel een of twee buizentops meenemen, maar ze zijn niet heel standaard. Leuk om gitaren op te vergelijken tegenover elkaar, maar totaal ongeschikt als "referentie-kader". Dan kan je beter een goeie plexi, een goeie twin en misschien een SLO neerzetten. 3 beknde sounds die iedereen wel herkent met een strat.
Koch steriel en schel, daar kan ik totaal niet inkomen. Maargoed laten we die discussie maar niet hier gaan voeren :makeup:.
Verder, de grote oefenruimtes van Atak zijn best groot. Daar kun je toch makkelijk wel een stuk of twintig man in kwijt als je het een beetje handig aanpakt. Plus dat je er ook meerdere kunt huren zodat je niet een ruimte krijgt waar iedereen door elkaar heen staat te blazen, want dan hoor je niet echt de verschillen meer tussen alle strats lijkt me.
Nu ik er zo over nadenk, zijn meerdere ruimtes dan niet sowieso handig? Ik weet van een basgitaarforum meeting dat daar het versterker hok een enorme chaos was waar je niet echt meer onderscheid kon maken tussen een Ampeg en een Eden en alles stond nog niet eens extreem hard.