Het ding klinkt in het filmpje erg goed in ieder geval. Gelukkig ben ik niet zo van de pedalen, dat scheelt weer geld :)
Printable View
Het ding klinkt in het filmpje erg goed in ieder geval. Gelukkig ben ik niet zo van de pedalen, dat scheelt weer geld :)
heb jij (of een andere lezer) hem al uitgetest op een transistor amp? :soinnocent:
Nee, heb helaas geen transistor amps hier staan. Mijn vermoeden is dat hij het beste werkt op een buizenamp, maar via mijn computer met impulses was het ook al prima te doen!
Op de meeste You Tube clips klinkt ie erg goed!
En een vox ac30 dan, zou die daar op klinken? Die staat namelijk bekend dat hij wel een beetje eigenzinnig is qua pedaaltjes. Ik moest iig al mijn dirt pedaaltje inwisselen toen ik van marshall naar vox ging.
Op mijn AC30 klinkt hij echt te gek! Die is inderdaad eigenzinnig, maar dit pedaal klinkt er echt super op.
Sjongejonge, op aanraden van een schele homo een pedaal kopen en dan werkt het nog ook... :???:
Even onthouden dat Michael van het adressenlijstje voor mini-meets wordt geschrapt :B
dus als ik het goed begrijp is het een beetje een pedaal als de Dirty Little Secret?
En dan vraag ik me af, klinken ze even goed?